mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Kabinetter & Skjermer

Register

Dual skjermer enkelt VGA-port, ingen grafikkort?

Reply

Thread Tools
Old 12 Dec 2008, 02:07
New Member Group

Default Dual skjermer enkelt VGA-port, ingen grafikkort?

Hei, første gang plakat,

Jeg har en Dell Inspiron 530S skrivebordet med 1 GB RAM, en 1,6 (3 eller 7?) GHz prosessor, et enkelt VGA-port og ingen grafikkort. Mine mål: legge til en ekstra skjerm.

First off, jeg vet min vei rundt datamaskiner for det meste, men er langt fra en ekspert. Jeg spurte en venn om denne og hadde ham åpne opp maskinen min og vise meg rundt inne. Han fortalte meg at han ikke fant en video kortsporet overalt, som ville at jeg ikke kunne installere en .... men jeg spesielt huske velger å ikke få et skjermkort med datamaskinen min når jeg bestilte den ... så jeg håper han var galt.

Jeg har blitt fortalt at jeg ikke kan sette opp doble skjermer uten grafikkort og jeg ønsker å få dette rettet ut (jeg var ikke klar over hvor mye et grafikkort really mattered ved bestilling). Er det noen som vil hjelpe meg? Jeg innser jeg nødt til å bruke litt penger, men jeg aner ikke hvor du skal begynne eller hva som er forenlig med hva, eller om det også mulig for meg å gjøre.

Jeg er ikke imot en ekstern alternativ (forutsatt en eksisterer) hvis interne umulig.

Takk folkens!
Steve
<please ikke legg emails, Bruk forumet til communicate>
Old 12 Dec 2008, 03:37
Donor Group

du må ha et AGP-sporet på hovedkortet for et grafikkort / ikke sikker på om du har, men hvis ikke kan du bruke et PCI grafikkort sørge PCI-kortet har en DVI og VGA-kontaktene på det og du kan koble 2 skjermer til at ! trenger du en tilkobling for DVI så det vil koble til den andre skjermen (billig) ser også på siden min under her som jeg har to skjermer denne måten og en trinnvis

Min System: P * L * A * Z * M * A

Prosessor (er):
2.34GHZ overclocked! Athlon64 3000 +
Hovedkort:
Asus
RAM-minne:
1.50 gig DDR
Graphics Card (s):
256mb pci G-force
Lydkort:
Sound Blaster HD 5.1
Harddisk (er):
1-80GB 1-120GB Western Digital's
Optisk stasjon (er):
Pioneer's DVD-RW
Case / PSU:
tilpassede tilfellet & 650w PSU
Cooling:
DIY luftkjølte heatsink
Nettverk / Internett:
jomfru 50Mbps
Skjerm (er):
Acer 23 "(X233HB)
Operating System (s):
Window's 7 Ultimate
Old 12 Dec 2008, 03:40
Administrator Group

Så vidt jeg vet du trenger en dual output GFX kortet eller to single output GFX kort, som Pete sa plass et nytt kort hvis du må.

PCI-E foretrukket, deretter AGP, og PCI avhengig hva sporene du har på hovedkortet.

Det er mange GFX kortet gjør / modeller der ute, bare spør hvis du trenger råd velge en.

Min System: Hybr! D

Prosessor (er):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Hovedkort:
HP nForce 560
RAM-minne:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Om bord Integrert
Lydkort:
5.1 Om bord Integrert
Harddisk (er):
250GB 5400RPM SATA300
Optisk stasjon (er):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Stock HP
Cooling:
Stock HP
Nettverk / Internett:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Skjerm (er):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 12 Dec 2008, 18:08
Donor Group

To PCI grafikkort, selv én utgang, bør ikke koste mye - hvis du bruker XP kan du bruke to av differering typer.

Alternativet er å bruke noe sånt som Matrox's Triplehead2Go og det er ganske dyrt
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp.

Min System: 日夏子

Prosessor (er):
Core 2 Duo E6400 2,13 -> 3.01ghz
Hovedkort:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM-minne:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Lydkort:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Harddisk (er):
80 GB + 500 GB
Optisk stasjon (er):
2x SATA
Case / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Cooling:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm toppen
Nettverk / Internett:
Qwest
Skjerm (er):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 23 Dec 2008, 07:39
Medlem Group

Jeg leste "Dell" og tror at ettersom Dell er en forferdelig selskapet, de ga deg et hovedkort som ikke aksepterer grafikkort å spare penger ..

Hvis du har en halv anstendig kamera du kan legge et bilde til oss og vi kan fortelle deg hva du er kompatibel med og hva du ikke er =)
Old 23 Dec 2008, 15:52
Donor Group

Datamaskinen tekniske spesifikasjoner er http://www.euro.dell.com/content/pro...hs1&l=en&s=dhs

Porter, spilleautomater, Chassis
Tilgjengelige
Video: 1 VGA som standard & 1 DVI, VGA og 1 S-Video med-tillegget, PCI-Express skjermkort

PCIe x16 (grafikk): 1 Slots

Så ja, du kan kjøpe hva de er rådgivning som en PCIe x16-kort med to skjermen (eller "dual output GFX kortet" som i mengden kaller dem).

Min System: Tim

Prosessor (er):
Athlon 64 3500 +
Hovedkort:
Asus A8N-VM CSM
RAM-minne:
Corsair PC3200 CL2 DDR-400 2GB
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 6600 512MB
Lydkort:
Cherry RS 6000 M tastatur
Harddisk (er):
Barracuda.7 + 2x200GB 58MB / s sustain
Optisk stasjon (er):
Samsung DVD-ROM TS-H352
Case / PSU:
Thermaltake Soprano
Cooling:
Stock
Nettverk / Internett:
Telewest 2x20Mb/sec
Skjerm (er):
SXGA flatskjerm
Operating System (s):
Slackware (2.6.27.7) (Fluxbox)
Old 23 Dec 2008, 15:54
Medlem Group

Det er den nye modellen skjønt, som ikke kommer med prosessor han sa han har i sitt, kan han har en eldre modell
Old 23 Dec 2008, 16:04
Donor Group

Good lord, har Dell vidare bruk Modell koder? Hva er poenget med en modell koden da?

Høyre, som ønsker å finne den virkelige tekniske spesifikasjoner for modell OP faktisk eier da?
Old 4 juni 2009, 19:43
New Member Group

hmm jeg hadde dette problemet, og jeg gjorde noen undersøkelser for deg, og jeg trakk dette nettstedet

http://www.matrox.com/graphics/en/pr...m/dh2go/ # lukke

Dette er for to skjermer, men har tre hvis du ønsker det, og alle eksterne tho. De har også en HD-versjon dvs hva im får

_________
| |---------------- Skjermen 1
datamaskin ----------->| |
| Adapter |
|________|----------------- skjerm 2

og dette vil strekke skrivebordet over begge skjermene
Old 4 juni 2009, 23:56
New Member Group

Sitat:
Originally Posted by techontheedge88 View Post
hmm jeg hadde dette problemet, og jeg gjorde noen undersøkelser for deg, og jeg trakk dette nettstedet

http://www.matrox.com/graphics/en/pr...m/dh2go/ # lukke

Dette er for to skjermer, men har tre hvis du ønsker det, og alle eksterne tho. De har også en HD-versjon dvs hva im får

_________
| |---------------- Skjermen 1
datamaskin ----------->| |
| Adapter |
|________|----------------- skjerm 2

og dette vil strekke skrivebordet over begge skjermene

Takk, det er ganske mye akkurat hva jeg lette etter. Vil systemet kunne håndtere det med bare en gig RAM og prosessoren har jeg skjønt? Under produktets egenskaper det sier Bruker systemet eksisterende grafikkortet til å levere en stabil plattform for kontor, 3D-design og multimedia applikasjoner, og jeg har fortsatt ikke funnet ut kortet mitt dilemma.
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Hjelp med Komme Dual Monitors Konfigurere? Theresonly1 Kabinetter & Skjermer 11 18 juli 2009 05:03
Dual Monitors W / 1 VGA Port DanielAndStuff Kabinetter & Skjermer 1 15 juli 2009 15:43
Bruker doble skjermer chefjimmy Kabinetter & Skjermer 8 12 januar 2009 16:33
Enkel eller dobbel, det er spørsmålet! = D deldrice Kabinetter & Skjermer 8 14nde sep 2008 14:56
Problem med to skjermer Mischman Kabinetter & Skjermer 20 9nde sep 2008 09:32
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.