![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, første gang plakat, Jeg har en Dell Inspiron 530S skrivebordet med 1 GB RAM, en 1,6 (3 eller 7?) GHz prosessor, et enkelt VGA-port og ingen grafikkort. Mine mål: legge til en ekstra skjerm. First off, jeg vet min vei rundt datamaskiner for det meste, men er langt fra en ekspert. Jeg spurte en venn om denne og hadde ham åpne opp maskinen min og vise meg rundt inne. Han fortalte meg at han ikke fant en video kortsporet overalt, som ville at jeg ikke kunne installere en .... men jeg spesielt huske velger å ikke få et skjermkort med datamaskinen min når jeg bestilte den ... så jeg håper han var galt. Jeg har blitt fortalt at jeg ikke kan sette opp doble skjermer uten grafikkort og jeg ønsker å få dette rettet ut (jeg var ikke klar over hvor mye et grafikkort really mattered ved bestilling ). Er det noen som vil hjelpe meg? Jeg innser jeg nødt til å bruke litt penger, men jeg aner ikke hvor du skal begynne eller hva som er forenlig med hva, eller om det også mulig for meg å gjøre.Jeg er ikke imot en ekstern alternativ (forutsatt en eksisterer) hvis interne umulig. Takk folkens! Steve <please ikke legg emails, Bruk forumet til communicate> |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| du må ha et AGP-sporet på hovedkortet for et grafikkort / ikke sikker på om du har, men hvis ikke kan du bruke et PCI grafikkort sørge PCI-kortet har en DVI og VGA-kontaktene på det og du kan koble 2 skjermer til at ! trenger du en tilkobling for DVI så det vil koble til den andre skjermen (billig) ser også på siden min under her som jeg har to skjermer denne måten og en trinnvis
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Så vidt jeg vet du trenger en dual output GFX kortet eller to single output GFX kort, som Pete sa plass et nytt kort hvis du må.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| To PCI grafikkort, selv én utgang, bør ikke koste mye - hvis du bruker XP kan du bruke to av differering typer. Alternativet er å bruke noe sånt som Matrox's Triplehead2Go og det er ganske dyrt
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Jeg leste "Dell" og tror at ettersom Dell er en forferdelig selskapet, de ga deg et hovedkort som ikke aksepterer grafikkort å spare penger .. Hvis du har en halv anstendig kamera du kan legge et bilde til oss og vi kan fortelle deg hva du er kompatibel med og hva du ikke er =) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Datamaskinen tekniske spesifikasjoner er http://www.euro.dell.com/content/pro...hs1&l=en&s=dhs
Porter, spilleautomater, Chassis Tilgjengelige Video: 1 VGA som standard & 1 DVI, VGA og 1 S-Video med-tillegget, PCI-Express skjermkort PCIe x16 (grafikk): 1 Slots Så ja, du kan kjøpe hva de er rådgivning som en PCIe x16-kort med to skjermen (eller "dual output GFX kortet" som i mengden kaller dem). Min System: Tim
|
|
| |||
| |||
| Det er den nye modellen skjønt, som ikke kommer med prosessor han sa han har i sitt, kan han har en eldre modell |
|
| |||
| |||
| Good lord, har Dell vidare bruk Modell koder? Hva er poenget med en modell koden da? Høyre, som ønsker å finne den virkelige tekniske spesifikasjoner for modell OP faktisk eier da? |
|
| |||
| |||
| hmm jeg hadde dette problemet, og jeg gjorde noen undersøkelser for deg, og jeg trakk dette nettstedet http://www.matrox.com/graphics/en/pr...m/dh2go/ # lukke Dette er for to skjermer, men har tre hvis du ønsker det, og alle eksterne tho. De har også en HD-versjon dvs hva im får _________ | |---------------- Skjermen 1 datamaskin ----------->| | | Adapter | |________|----------------- skjerm 2 og dette vil strekke skrivebordet over begge skjermene |
|
| |||
| |||
| Sitat:
Takk, det er ganske mye akkurat hva jeg lette etter. Vil systemet kunne håndtere det med bare en gig RAM og prosessoren har jeg skjønt? Under produktets egenskaper det sier Bruker systemet eksisterende grafikkortet til å levere en stabil plattform for kontor, 3D-design og multimedia applikasjoner, og jeg har fortsatt ikke funnet ut kortet mitt dilemma. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Hjelp med Komme Dual Monitors Konfigurere? | Theresonly1 | Kabinetter & Skjermer | 11 | 18 juli 2009 05:03 |
| Dual Monitors W / 1 VGA Port | DanielAndStuff | Kabinetter & Skjermer | 1 | 15 juli 2009 15:43 |
| Bruker doble skjermer | chefjimmy | Kabinetter & Skjermer | 8 | 12 januar 2009 16:33 |
| Enkel eller dobbel, det er spørsmålet! = D | deldrice | Kabinetter & Skjermer | 8 | 14nde sep 2008 14:56 |
| Problem med to skjermer | Mischman | Kabinetter & Skjermer | 20 | 9nde sep 2008 09:32 |
| Thread Tools | |
| |