![]() |
|
| |||
| |||
| Hej alla, Mitt första inlägg - så här går ... Jag har en 32 "HD ready TV (med 15-pin D-sub) och ett ATI Radeon X800 grafikkort och jag hoppas få en ny full HD TV för JUL (även med 15-pin D-sub). Min fråga är, kan jag ansluta min grafik kort till både TV via HDMI, för att uppnå en hög def bild på båda, eller behöver jag för att få en ny / extra kort? Om så är fallet, kan någon rekommendera en som är ett rimligt pris? Tack för hjälpen på förhand. Matthew |
|
| |||
| |||
| ja du kan så länge du har 2 d-sub eller vga hamnar på ditt kort. |
|
| |||
| |||
| Tack. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Dubbla bildskärmar med 2 Grafikkort - VGA-portar | bchatt | Grafikkort & Skärmar | 3 | 29 Oktober 2009 18:07 |
| Hög upplösning, Glossy Screen Monitor, Möjligt? | bdb25 | Grafikkort & Skärmar | 0 | 24 september 2009 11:48 |
| I Am Installera Dual Grafikkort SLI vilka en bör vara Mästare? | caselles206 | Grafikkort & Skärmar | 3 | 18 September 2009 19:20 |
| Audio / modemenhet på High Definition Audio Bus? | Mully D | General Hardware Chat | 10 | 5 juli 2008 14:19 |
| Dubbla ljudkort | Chain2r | Ljud, Högtalare & MP3 Spelare | 7 | 12 december 2007 07:02 |
| Thread Tools | |
| |