![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg havde tænkt på at få et nyt 22 ", men den ene var jeg kigge på (en Acer) kun har en VGA-forbindelse, snarere end en DVI. Jeg har adpators men jeg tænkte på, vil dette påvirke kvaliteten, eller er det bare det samme egentlig? |
|
| |||
| |||
| woops, jeg taler om en monitor btw lol |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| DVI er teknisk bedre end vga som DVI er digitalt og VGA er analog. Så den måde skærmen opdateres er anderledes. Men for at være ærlig, i den virkelige verden apps det ikke haft nogen mærkbar.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg fandt, at VGA har en langt mere levende og bedre farver
| |||
| |||
| Monitor afhængige Cewy. Kablet simpelthen giver en opdateringshastighed og visning af billedet. Kvaliteten af billedet kommer fra skærmen.
__________________ hørt wow er en bedre kontraceptiv derefter piller, ingen vittighed jeg spillede rs for 2-3 år og 2 uger efter jeg stoppede Jeg har mistet min jomfruelighed. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| godt på alle 4 skærme / tv jeg har set det på den måde |
|
| |||
| |||
| Som jeg sagde ....
__________________ hørt wow er en bedre kontraceptiv derefter piller, ingen vittighed jeg spillede rs for 2-3 år og 2 uger efter jeg stoppede Jeg har mistet min jomfruelighed. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| im bare sige IMO DVI er bedre, men Alex vide mere end mig, så lyt til ham |
|
| |||
| |||
| ok, tak for replys! Hvis udtalelsen er opdelt så må det ikke noget, at meget lol .... tak |
|
| |||
| |||
| Det gør ikke sagen, virkelig, men husk, de fleste DVI-A aktiveret grafikkort kræver en DVIA skærm. (DVIA er bare lyd på DVI, its really helt meningsløst.) |