![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg tenkte å få en ny 22 "men det som jeg var ute på (en Acer) bare har en VGA-tilkobling, i stedet for en DVI. Jeg har adpators men jeg lurte på, vil dette påvirke kvaliteten eller er det akkurat det samme egentlig? |
|
| |||
| |||
| woops, jeg snakker om en skjerm btw lol |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| DVI er teknisk bedre enn VGA til DVI er digitalt og VGA er analog. Så hvordan skjermen oppdateres er annerledes. Men, for å være ærlig, i virkelighetens verden apps er det knapt merkbart.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg syntes at VGA har et mye mer levende og bedre farge
| |||
| |||
| Monitor avhengig Cewy. Kabelen enkelt kan oppdatere og visning av bildet. Kvaliteten på bildet kommer fra skjermen.
__________________ hørt wow er et bedre contraceptive deretter pille, ingen vits i spilt rs for 2-3 år og 2 uker etter at jeg sluttet i lost my virginity. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| godt på alle 4 monitorer / TV har jeg sett det på sånt |
|
| |||
| |||
| Som jeg sa ....
__________________ hørt wow er et bedre contraceptive deretter pille, ingen vits i spilt rs for 2-3 år og 2 uker etter at jeg sluttet i lost my virginity. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| im sier bare IMO DVI er bedre, men Alex vet mer enn meg så lytter til ham |
|
| |||
| |||
| ok, takk for replys! Hvis mening er delt deretter må det ingen rolle at mye lol .... takk |
|
| |||
| |||
| Det doesnt matter, egentlig, men husk, mesteparten DVI-A aktivert grafikkort krever en DVIA monitor. (DVIA bare lyd på DVI, dens egentlig ganske meningsløse.) |