![]() |
|
| |||
| |||
| Jag tänkte på att få en ny 22 "men den jag tittade på (en Acer) endast har en VGA-anslutning, snarare än en DVI. Jag har adpators men jag undrar kommer det att påverka kvalitet eller är det bara samma egentligen? |
|
| |||
| |||
| Woops, jag talar om en monitor btw lol |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| DVI är tekniskt sett bättre än VGA som DVI är digital och VGA är analog. Så hur skärmen uppdateras är annorlunda. Men för att vara uppriktig, i verkliga världen apps det är knappt märkbar.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag tyckte att vga har en mycket mer levande och bättre färger
| |||
| |||
| Monitor beroende Cewy. Kabeln ger helt enkelt en uppfräschning och visning av bilden. Kvaliteten på bilden kommer från skärmen.
__________________ hörde wow är ett bättre preventivmedel sedan p-piller, inget skämt jag spelade rs för 2-3 år och 2 veckor efter att jag slutat Jag förlorade min oskuld. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| väl på alla 4 monitorer / tv jag har sett det på sin vilja att |
|
| |||
| |||
| Som jag sa ....
__________________ hörde wow är ett bättre preventivmedel sedan p-piller, inget skämt jag spelade rs för 2-3 år och 2 veckor efter att jag slutat Jag förlorade min oskuld. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| im just saying imo DVI är bättre men alex vet mer än mig så lyssna på honom |
|
| |||
| |||
| Ok, tack för replys! Om yttrandet är indelat får det inte så stor roll lol .... tack |
|
| |||
| |||
| Det spelar ingen roll, egentligen, men kom ihåg, de flesta DVI-A aktiverade grafikkort kräver en DVIA monitor. (DVIA är bara ljud på DVI, dess egentligen ganska meningslös.) |