mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Grafikkort & Monitors

Register

DVI kabler

Reply

Thread Tools
Old 25. maj 2008, 15:44
Donor-Gruppen

Default DVI kabler

Ok, og jeg har fået at vide, om dette i et stykke tid, og jeg burde nok vide.

Hvad er forskellen mellem DVI-D og DVI-I? og der skal jeg bruge til min skærm? Fordi jeg ved hjælp af en (DVI-D Jeg tror, men jeg kan ikke finde nogen steder, at det hedder) og vil gerne vide, om jeg bruger den rigtige eller ej, og hvad der ville ske, hvis jeg brugte den forkerte en.

Tak

Mit system: Første OC

Processor (s):
Intel E2180@2.85
Bundkort:
Gigabyte GA-35.-DS3L
RAM Hukommelse:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Grafikkort (r):
Gainward ATI 3850
Lydkort:
om bord
Harddisk (e):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optisk drev (r):
HITACHI DVD-ROM GD-2500
Sag / PSU:
Corsair VX450
Køling:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Network / Internet:
om bord / angiveligt 10Meg jomfrupulp kabel
Monitor (s):
Viewsonic Vx922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old 25. maj 2008, 17:06
Ny Medlem Gruppen

Default DVI kabler

Grundlæggende DVI-I det jeg står for integreret hvilket betyder, at det vil støtte både digitalt og Analouge signaler og vil arbejde med både digitale og analouge skærme / grafikkort.

DVI-D D står for Direct eller undertiden Digital, så det kun vil støtte et digitalt signal.

Hvis din usikker som en at få derefter købe DVI-I. Men de fleste skærme har fuld digital støtte nowdays anyway.So DVI-D er sandsynligvis jus som sandsynlige
Old 25. maj 2008, 18:16
Donor-Gruppen

Default DVI kabler

DVI-D giver mulighed for digital kun signal transmission. Men, DVI-I giver mulighed for digitale eller analoge signaler at passere over dette kabel / stik. Du kan få et VGA-stik i den ene ende af et kabel og en DVI-I-stikket på den anden side og sender et analogt signal til skærmen. Du kunne også have en DVI-I-eller DVI-D stik i den ene ende og sender et digitalt signal. DVI-D handyr stik vil slutte / transmittere med en DVI-I kvindelige. DVI-D kvindelige bindeledsadministratoren vil ikke slutte / transmittere med DVI-I handyr.
Old 26. maj 2008, 03:04
Donor-Gruppen

Default DVI kabler

ok, tak både, jeg forstår nu
Old 26. maj 2008, 09:44
Donor-Gruppen

Default DVI kabler

Velbekomme
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.