vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Graphics Cards & Näytöt

Register

DVI-kaapelit

Reply

Thread Tools
Old 25. toukokuuta 2008 15:44
Rahoittajien ryhmän

Default DVI-kaapelit

Ok, ja olen ollut ihmettelevät tästä jonkin aikaa, ja haluaisin luultavasti tietää.

Mitä eroa DVI-D-ja DVI-I? ja joka minun pitäisi käyttää minun seurata? Koska olen käyttäen yhtä (DVI-D Uskon, mutta en voi löytää mistä tahansa, että se sanoo) ja haluaisin tietää, jos olen käyttäen oikea vai ei, ja mitä tapahtuu, jos olen käyttänyt väärä.

Kiitos

My System: Ensinnäkin OC

Processor (s):
Intel E2180@2.85
Emolevy:
Gigabyte GA-P35-DS3L
RAM-muisti:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Graphics Card (s):
Gainward ATI 3850
Äänikortti:
aluksella
Kiintolevy (t):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optinen asema (t):
HITACHI DVD-ROM GD-2500
Asia / PSU:
Corsair VX450
Jäähdytys:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Network / Internet:
aluksella / oletettavasti 10Meg neitsyt kaapeli
Monitor (t):
Viewsonic VX922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old 25. toukokuuta 2008 17:06
Uusi Jäsen

Default DVI-kaapelit

Periaatteessa DVI-I I seisontatuesta integroitu mikä tarkoittaa, että se tukee sekä digitaaliset että Analouge signaaleja ja työskentelee sekä digitaaliset että analouge valvoo / grafiikkasovitinta.

DVI-D: D seisontatuesta suora tai joskus Digital niin se vain on digitaalinen signaali.

Jos epävarma joista yksi saa sitten ostaa DVI-I. Kuitenkin kaikkein valvoo on täysin digitaalinen tukea nowdays anyway.So DVI-D on luultavasti jus todennäköisesti
Old 25. toukokuuta 2008 18:16
Rahoittajien ryhmän

Default DVI-kaapelit

DVI-D mahdollistaa digitaalisen ainoastaan signaalin lähetyksen. Kuitenkin, DVI-I mahdollistaa digitaalisen tai analogisen signaalin ylitettävä tämä kaapeli / liitin. Sinulla voi olla VGA-liitin ja toisessa päässä on kaapeli-ja DVI-I-liittimeen muille ja toimittaa analoginen signaali näytössä. Voisi myös olla DVI-I tai DVI-D-liitin ja toisessa päässä ja välittää digitaalinen signaali. DVI-D uros-liitäntä muodostaa yhteyden / välittää kanssa DVI-I naaras. DVI-D naaras-liitin ei liitä / välittää kanssa DVI-I uros.
Old 26. toukokuuta 2008 03:04
Rahoittajien ryhmän

Default DVI-kaapelit

ok, kiitos molemmille, ymmärrän nyt
Old 26. toukokuuta 2008 09:44
Rahoittajien ryhmän

Default DVI-kaapelit

Tervetuloa
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Mistä ostaa 6 Pin PCIe / PCI-E-kaapelit? carpious Kotelot & Virtalähteet 10 21 elokuu 2009 16:46
Need Help Guys! Todennäköisesti Easy Fix-kenenkään Know Monitor Kaapelit? marsh342 Graphics Cards & Näytöt 6 10. Jul 2009 16:26
ATA-kaapelit - Maxtor Diamondmax plus 9, 120GB ATA/133 buzzby1080 Drives & Removable Media 2 2. Maaliskuu 2009 07:34
Etsitkö kaapelit sopii kanssa Cat 5 CrazyComputerMan Verkottuminen, Modeemit & VoIP 5 17. toukokuuta 2008 09:28
DVI-kaapelit? Goldeneye Rautatavaran Chat 4 4. Huhtikuu 2007 06:02
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.