![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ok, ja olen ollut ihmettelevät tästä jonkin aikaa, ja haluaisin luultavasti tietää.
Mitä eroa DVI-D-ja DVI-I? ja joka minun pitäisi käyttää minun seurata? Koska olen käyttäen yhtä (DVI-D Uskon, mutta en voi löytää mistä tahansa, että se sanoo) ja haluaisin tietää, jos olen käyttäen oikea vai ei, ja mitä tapahtuu, jos olen käyttänyt väärä. Kiitos My System: Ensinnäkin OC
|
|
| |||
| |||
| Periaatteessa DVI-I I seisontatuesta integroitu mikä tarkoittaa, että se tukee sekä digitaaliset että Analouge signaaleja ja työskentelee sekä digitaaliset että analouge valvoo / grafiikkasovitinta. DVI-D: D seisontatuesta suora tai joskus Digital niin se vain on digitaalinen signaali. Jos epävarma joista yksi saa sitten ostaa DVI-I. Kuitenkin kaikkein valvoo on täysin digitaalinen tukea nowdays anyway.So DVI-D on luultavasti jus todennäköisesti |
|
| |||
| |||
| DVI-D mahdollistaa digitaalisen ainoastaan signaalin lähetyksen. Kuitenkin, DVI-I mahdollistaa digitaalisen tai analogisen signaalin ylitettävä tämä kaapeli / liitin. Sinulla voi olla VGA-liitin ja toisessa päässä on kaapeli-ja DVI-I-liittimeen muille ja toimittaa analoginen signaali näytössä. Voisi myös olla DVI-I tai DVI-D-liitin ja toisessa päässä ja välittää digitaalinen signaali. DVI-D uros-liitäntä muodostaa yhteyden / välittää kanssa DVI-I naaras. DVI-D naaras-liitin ei liitä / välittää kanssa DVI-I uros. |
|
| |||
| |||
| ok, kiitos molemmille, ymmärrän nyt |
|
| |||
| |||
| Tervetuloa |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Mistä ostaa 6 Pin PCIe / PCI-E-kaapelit? | carpious | Kotelot & Virtalähteet | 10 | 21 elokuu 2009 16:46 |
| Need Help Guys! Todennäköisesti Easy Fix-kenenkään Know Monitor Kaapelit? | marsh342 | Graphics Cards & Näytöt | 6 | 10. Jul 2009 16:26 |
| ATA-kaapelit - Maxtor Diamondmax plus 9, 120GB ATA/133 | buzzby1080 | Drives & Removable Media | 2 | 2. Maaliskuu 2009 07:34 |
| Etsitkö kaapelit sopii kanssa Cat 5 | CrazyComputerMan | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 5 | 17. toukokuuta 2008 09:28 |
| DVI-kaapelit? | Goldeneye | Rautatavaran Chat | 4 | 4. Huhtikuu 2007 06:02 |
| Thread Tools | |
| |