mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Grafische Kaarten & Monitors

Register

DVI kabels

Reply

Thread Tools
Old 25 mei 2008, 15:44
Donor Groep

Default DVI kabels

Ok, nou heb ik me af over dit voor een tijdje en ik zou waarschijnlijk weten.

Wat is het verschil tussen DVI-D en DVI-I? en die moet ik gebruiken voor mijn monitor? Want ik ben met behulp van een (DVI-D Ik denk maar ik kan niet vinden waar dat er staat) en zou graag willen weten als ik ben met behulp van de juiste is of niet en wat zou er gebeuren als ik het verkeerd is.

Bedankt

Mijn Systeem: Eerste OC

Processor (s):
Intel E2180@2.85
Moederbord:
Gigabyte GA-P35-DS3L
RAM Geheugen:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Graphics Card (s):
Gainward ATI 3850
Sound Card:
aan boord
Hard Drive (s):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optische Drive (s):
HITACHI DVD-ROM GD-2500
Case / PSU:
Corsair VX450
Koeling:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Netwerk / Internet:
aan boord / zogenaamd 10Meg maagd kabel
Monitor (s):
ViewSonic Vx922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old 25 mei 2008, 17:06
Nieuw Lid Fractie

Default DVI kabels

Eigenlijk DVI-I de I staat voor geïntegreerde wat betekent dat zij zullen zowel Digital en Analouge signalen en werkt met zowel digitale als analouge monitoren en grafische kaarten.

DVI-D de D staat voor Direct of soms Digitale dus het zal alleen een digitaal signaal.

Als je onzeker die een te krijgen dan kopen DVI-I. De meeste monitoren hebben een volledig digitale ondersteuning nowdays anyway.So DVI-D is waarschijnlijk jus zoveel kans
Old 25 mei 2008, 18:16
Donor Groep

Default DVI kabels

DVI-D staat voor digitale enkel signaal overdracht. Echter, DVI-I staat voor digitale of analoge signalen doorgeven over deze kabel / connector. Zou je een VGA-connector aan het ene uiteinde van een kabel en een DVI-I-connector op de andere en doorgeven van een analoog signaal naar het scherm. Je kan ook een DVI-I of DVI-D-connector aan het ene uiteinde en doorgeven van een digitaal signaal. De DVI-D mannelijke connector aansluiten / zenden met een DVI-I vrouwtje. De DVI-D vrouwelijke connector zal geen verbinding / zenden met de DVI-I-man.
Old 26 mei 2008, 03:04
Donor Groep

Default DVI kabels

ok, bedankt beide, ik begrijp nu
Old 26 mei 2008, 09:44
Donor Groep

Default DVI kabels

Geen dank
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.