![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ok, nou heb ik me af over dit voor een tijdje en ik zou waarschijnlijk weten.
Wat is het verschil tussen DVI-D en DVI-I? en die moet ik gebruiken voor mijn monitor? Want ik ben met behulp van een (DVI-D Ik denk maar ik kan niet vinden waar dat er staat) en zou graag willen weten als ik ben met behulp van de juiste is of niet en wat zou er gebeuren als ik het verkeerd is. Bedankt Mijn Systeem: Eerste OC
|
|
| |||
| |||
| Eigenlijk DVI-I de I staat voor geïntegreerde wat betekent dat zij zullen zowel Digital en Analouge signalen en werkt met zowel digitale als analouge monitoren en grafische kaarten. DVI-D de D staat voor Direct of soms Digitale dus het zal alleen een digitaal signaal. Als je onzeker die een te krijgen dan kopen DVI-I. De meeste monitoren hebben een volledig digitale ondersteuning nowdays anyway.So DVI-D is waarschijnlijk jus zoveel kans |
|
| |||
| |||
| DVI-D staat voor digitale enkel signaal overdracht. Echter, DVI-I staat voor digitale of analoge signalen doorgeven over deze kabel / connector. Zou je een VGA-connector aan het ene uiteinde van een kabel en een DVI-I-connector op de andere en doorgeven van een analoog signaal naar het scherm. Je kan ook een DVI-I of DVI-D-connector aan het ene uiteinde en doorgeven van een digitaal signaal. De DVI-D mannelijke connector aansluiten / zenden met een DVI-I vrouwtje. De DVI-D vrouwelijke connector zal geen verbinding / zenden met de DVI-I-man. |
|
| |||
| |||
| ok, bedankt beide, ik begrijp nu |
|
| |||
| |||
| Geen dank |