![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ok, vel jeg har vært undrer om dette en stund og jeg bør nok vite.
Hva er forskjellen mellom DVI-D og DVI-I? og hvilke bør jeg bruke for min skjerm? Siden jeg bruker en (DVI-D Jeg tror, men jeg finner ikke noe sted at det står), og ønsker å vite om jeg bruker den rette eller ikke, og hva som ville skje hvis jeg brukte feil ett. Takk Min System: Først OC
|
|
| |||
| |||
| Utgangspunktet DVI-I det jeg står for integrert noe som betyr at det vil støtte både digitale og Analouge signaler og vil samarbeide med både digitale og analouge skjermer / grafikkort. DVI-D D står for Direct eller noen ganger Digital så det vil bare støtte et digitalt signal. Hvis usikkert hvilken du vil få så kjøpe DVI-I. Men de fleste skjermer har full digital støtte nowdays anyway.So DVI-D er sannsynligvis jus som sannsynlige |
|
| |||
| |||
| DVI-D tillater digital bare signal overføring. Imidlertid, DVI-I tillater digitale eller analoge signaler til å passere over denne kabel / kontakt. Du kunne ha en VGA-kontakten på den ene enden av en kabel og en DVI-I-kontakten på den andre og overfører et analogt signal til skjermen. Du kan også ha en DVI-I eller DVI-D-kontakten på den ene enden og overføre et digitalt signal. DVI-D hann-kontakten kobler / overfører med en DVI-I kvinne. DVI-D hunnkontakt vil ikke koble / overføre med DVI-I-hann. |
|
| |||
| |||
| ok, takk begge deler, jeg forstår nå |
|
| |||
| |||
| Vel bekomme |