![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Toivon, että tämä on oikea foorumi. Periaatteessa mitä haluan tehdä, on ottaa oma tietokone (DVI-out) ja PS3 (HDMI muuntaa DVI) ja liitä molemmat minun seurata kautta ainoastaan DVI-portti takana. Uskon, että minun on vaihtaja, valitettavasti ne ovat kalliita. Vakavasti, WTF!? Kysymykseni on minun oikeastaan tarvitse vaihtaja tai on olemassa toinenkin mahdollisuus, että ei ole niin naurettavan hinnoiteltu. Tiedoksi VGA-portti on tehnyt minun 360. Thanks in advance. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mikä on valvoa? No HDMI?! Muut satamat?
| |||
| |||
| Jos olet HD seurata vain 1 DVI digitaalinen tai HDMI ja olet mulitples lähteitä voit käyttää HDMI-kytkin http://octavainc.com/HDMI% 20switch% 204port_toslink.htm. Sitten käytetään HDMI-DVI-sovittimen tai kaapelin. Pidä mielessä, että DVI ei tehdä ääni. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|