mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Grafikkort & Monitors

Register

DX10 hjælpe ......

Reply

Thread Tools
Old 24. sep 2008, 18:13
Donor-Gruppen

Default DX10 hjælpe ......

Jeg tror, jeg er forsnævring på min video problemer. Jeg kan have en soveplads kortet (eller måske begge lol). Mine seneste spørgsmål omhandler DX10. Jeg ringede EVGA om mine chauffører og de foreslog jeg prøver mit GFX kort, et ad gangen. Så jeg er, men ...........

Med DX10, når jeg spiller spil min markøren ikke virker ret med enten kort. Når jeg peger på et menupunkt, den fremhæver en tre eller fire valg ned skærmen. Hvad med det? For at få en af de øverste menupunkter, I'm peger måde over menuen indtil noget højdepunkter. Nogen tanker?

For flere af hvad jeg taler om at se på denne tråd: http://www.computer-juice.com/forums...-issues-19276/
Old 24. sep 2008, 18:42
Donor-Gruppen

Lyder som en brudt beslutning ting. Hvis du spiller i windowed, prøv fuld skærm, hvis det i fuld skærm forsøge windowed, eller forsøge at reducere res.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "

Mit system: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Bundkort:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Hukommelse:
2GB Patriot Extreme Performance
Grafikkort (r):
PNY 8800GTS 320MB
Lydkort:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Harddisk (e):
80 GB + 500 GB
Optisk drev (r):
2x SATA
Sag / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Køling:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm toppen
Network / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 24. sep 2008, 19:30
Donor-Gruppen

Men med computeren bygge jeg har, skal jeg ikke kunne spille noget maxed ud? Jeg mener jeg har en ældre monitor der maxes på 1600x1200. Kom godt fordelt ting til at spille er ikke mit mål, hvis du ved hvad jeg mener. Jeg ønsker at finde ud af, hvad der er brudt, og få det rettet. Jeg var for spil på, at res på min gamle computer, som var en dell med en pent4 og en 2600 HD ATI kort, 1 GB RAM. Der er noget galt her.

Skal jeg bare bølge det hvide flag og tage det til en forretning lol?
Old 24. sep 2008, 21:36
Donor-Gruppen

Bare så vi er klar: dette sker i _other_ DX10 spil, ikke kun STALKER?

STALKER er notorisk buggy, især Clear Sky, så ..
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "
Old 25. sep 2008, 08:11
Donor-Gruppen

Ja, det sker i andre DX10 spil. Jeg kunne ikke engang få markøren til at arbejde i Clear Sky. Jeg var ude af stand til at bruge det for spillet tekst er nødvendige for fremskridt i spillet, når man spiller. Jeg regnede med, at netop buggy Clear Sky.

Det oprindeligt skete i Crysis, men jeg regnede med at jeg havde problemer og spillede det i DX9 mode. Jeg havde den samme driver fejl og nedbrud var jeg oplever i STALKER Clear Sky og nu i Crysis sprænghoved. Jeg synes også at huske at slukke SLI mode for at afslutte den oprindelige Crysys.

Men da jeg fandt ud af en af mine kort, har det ikke styrtede ned. Da jeg først oplevet DX10 problem med min første kort, vil jeg straks byttes ud med den anden. Jeg brugte driver sweeper og re installeret driverne ligesom EVGA tech rep siges at gøre. Det har den samme DX10 problem, men er ikke styrter ned med lokomotivfører fejl. Jeg ved ikke, om den anden ville have styrtede ned, fordi jeg ikke give det nok tid før erstatte den.

Også som spillet skrider frem, det moser ned og bliver laggy, ligesom en person i et online spil med en ping på 999 lol.

Da jeg kørte benchmarktest fra benchmark tråd her en sidste uge, jeg fik også meget lav vid scoringer. Jeg regnede da jeg lige var noget galt på testen. Jeg tror det er det, der sker, når en idiot som mig hopper i med nogen viden og bygger en "super computer" lol. Jeg tror, jeg har haft enten en dårlig kort eller en dårlig bord alle sammen, men manglede erfaring til at vide det. Jeg har været tænker min BIOS indstilling bare ikke var rigtige. Jeg er temmelig frustreret.

Findes der et online-program for at teste min video-kort, der er korrekt?

EDIT: Nu, hvor jeg tænker over det, jeg kunne ikke få HALO II at fungere godt enten. I sidste ende blot stoppede afspilningen det før få 1 / 4 af vejen igennem.
Old 25. sep 2008, 15:20
Donor-Gruppen

Jeg ved det virkelig ikke. Jeg har haft dette problem, når man skifter fra windowed til fullscreen i et spil baseret på Source motoren, hvor det da alt er resizes jeg er nødt til at stille mit markøren over eller under ca 50px for det til at registrere sig i noget.

Endnu et spørgsmål - er du i et dobbelt overvåge setup? Hvis ja, skal du kontrollere, Windows, og sørg for en skærm er ikke indstillet til at blive højere end den anden.
Old 25. sep 2008, 16:37
Donor-Gruppen

Nope enkelt skærm.

Jeg ved ikke, hvor store 50 px er, men jeg er nødt til at gå ca 1 1 / 2 til 1 3 / 4 inches over menupunkt, jeg ønsker. Også gerne klar himmel, jeg kan ikke bruge markøren i spil, men de har valgmuligheder, så du ikke behøver.

Tak for forsøget. Ville ønske, jeg vidste et diagnostisk (fri lol) program for en vid-kortet og / eller DX10. Det er ikke så meget, at jeg ikke ønsker at bruge pengene bliver denne faste så meget som jeg hader at skulle runde det hvide flag og indrømme nederlag ........
Old 26. sep 2008, 11:47
Medlem Gruppen

hovsa jeg accidently knyttet til din anden tråd og indsendt denne der, når jeg mente at skrive det her .....

har dette været i gang siden den 1. gang du har forsøgt at spille alle disse spil?

Har du forsøgt at rollback til et tidligere grafikkort driver???

Jeg havde problemer med den nyeste driver til mit kort og spil, så jeg rullet tilbage og spørgsmål blev løst .... bare en tanke ...
Old 26. sep 2008, 13:09
Donor-Gruppen

Ja, jeg har rullet tilbage til de gamle drivere og bevægede sig frem til, at beta drivere såvel lol.

Det har været tilfældet siden begyndelsen af computere liv lol.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Dx10 CodeFreakC PC & Console Gaming 2 11 januar 2009 05:07
Åh nej! DX10 kort plejer kunne bruge DX10.1 cheesepuff Grafikkort & Monitors 5 18 november 2007 10:43
Grafikkort for at køre Vista 64 og DX10 skinnyman9000 Grafikkort & Monitors 3 10 august 2007 12:16
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.