![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Mielestäni olen kapenemassa minun video ongelmia. En voi olla bunk-kortille (tai ehkä molemmat lol). Oma viimeisin kysymys käsittelee DX10. Soitin EVGA about my kuljettajien ja he arvelivat, yritän minun GFX kortteja yksi kerrallaan. Olen siis, mutta ........... Kun DX10 kun pelaan pelejä Oma kohdistin ei toimi oikein joko kortti. Kun kohta on valikkokomentoa, se korostetaan erästä kolme tai neljä vaihtoehtoa alaspäin näytöllä. What's up with that? Saada yksi alkuun valikkokohdat, olen osoitinlaite tavalla valikon yläpuolella, kunnes jotain kohokohdista. Any thoughts? Saat lisätietoja siitä, mitä olen puhumme tarkastelemme tämän säikeen: http://www.computer-juice.com/forums...-issues-19276/ |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kuulostaa rikkoutuneen päätöslauselma asia. Jos et pelaa windowed, kokeile koko näytön kokoisena, jos koko näytön yrittää windowed tai yrittää vähentää res.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Mutta tietokone rakentaa olen, ei minulla voi olla mitään maxed ulos? Tarkoitan olen vanhempi seurata joka maxes pois 1600x1200. Getting rikki kamaa pelata ei ole tavoite, jos tiedät mitä tarkoitan. Haluan selvittää, mikä on rikki ja saada se vahvistetaan. Olin pelejä tuohon res minun vanha tietokone joka oli dell kanssa pent4 ja 2600 HD ATI-kortti, 1 GB RAM-muistia. Jokin on pielessä täällä. Pitäisikö minun vain aalto valkoinen lippu ja vie se kauppaan lol? |
|
| |||
| |||
| Just joten selvä: tämä tapahtuu _other_ DX10 pelejä, ei vain Stalker? Stalker on tunnetusti viallisista erityisesti Clear Sky, joten ..
__________________ "I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " |
|
| |||
| |||
| Kyllä, se tapahtuu muiden DX10 pelejä. En voinut edes kohdistimen työtä Clear Sky. En voinut käyttää sitä pelin teksti tarvitaan edistystä pelin, kun soitetaan. En tajunnut, että oli vain viallisista Clear Sky. Se on alun perin tapahtunut Crysis, mutta olen tajunnut olin kokoonpanon ja soitti sen DX9 tilassa. Minulla oli sama kuljettaja epäonnistumisista ja kaatuu olin kokemusten Stalker Clear Sky ja nyt Crysis taistelukärjen. Olen myös näyttävät muistaa sammuttamalla SLI-tilassa loppuun alkuperäisen Crysys. Mutta koska olen ottanut pois minun kortit, se ei ole kaatunut. Kun ensimmäinen kokeneet DX10 ongelma ensimmäinen kortti, olen välittömästi vaihtoivat sen muiden. Käytin kuljettajan lakaisukone ja uudelleen asentanut ajurit kuten EVGA tech rep sanoi tehdä. Se on sama DX10 ongelma, mutta ei kaatuu kanssa kuljettajan virhe. En tiedä, jos toinen olisi kaatui, koska en ole antanut sille riittävästi aikaa ennen korvaa sitä. Myös peli etenee, sitä soiden alas ja saa laggy, kuten joku online-peli, jossa on ping 999 lol. Kun juoksin Vertailuindeksinä testi alkaen Vertailuindeksinä säikeen täällä viime viikolla, olen myös saanut hyvin alhainen vid tulokset. Olen tajunnut sitten juuri tehnyt jotain väärin, että testisivulla. Oletan, tämä on, mitä tapahtuu, kun ääliö kuten minä hyppää kanssa ei ole tietoa ja rakentaa "super tietokone" lol. Mielestäni olen ollut joko huono kortti tai huono aluksella koko ajan, mutta ei ollut kokemusta sen tunnemme. Olen ajatellut minun BIOS asetus vain eivät olleet oikeassa. Olen pikemminkin turhautuneita. Onko online-ohjelman testata minun video-kortteja, ovat oikeita? EDIT: Nyt kun ajattelen sitä, en voinut saada HALO II työtä hyvin. Olen loppujen lopuksi vain lopetti pelaa sitä ennen saada 1 / 4, miten kautta. |
|
| |||
| |||
| En todellakaan tiedä. Minulla on ollut tämä ongelma, kun vaihdetaan windowed että fullscreen vuonna peli perustuu Lähde moottori, jossa sillä kaikki on muuttaa olen laittaa minun kohdistimen ylä-tai alapuolella noin 50 px sen rekisteröityä jotakin. Vielä yksi kysymys - olet käyttämällä kahta seurata setup? Jos näin on, tarkista Windows ja varmista, että yksi seurata ei ole asetettu korkeammat kuin muilla.
__________________ "I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " |
|
| |||
| |||
| Nope yksi monitori. En tiedä, kuinka suuri 50 px on, mutta minun pitää mennä noin 1 1 / 2-1 3 / 4 tuumaa yläpuolella valikkotoimintoa Haluan. Myös kirkkaalta taivaalta, i ei voi käyttää kohdistin peliin, mutta ne ovat vaihtoehtoja, jotta sinun ei tarvitse. Kiitos yrittää. Toivelista Tiesin diagnostista (vapaa lol)-ohjelma, joka vid kortin ja / tai DX10. Se ei ole niin paljon, että en halua kuluttaa rahaa saada tämä asia korjataan niin paljon kuin Inhoan on tutkimuskertaan valkoinen lippu ja myönnettävä tappio ........ |
|
| |||
| |||
| oho i vahingossa yhdistää teidän muiden säikeen ja lähetettyjen tämä on, kun i tarkoitus lähettää sen tästä ..... on tämän jo vuodesta 1. kertaa olet yrittänyt pelata kaikki näistä peleistä? Oletko yrittänyt palautus on edellisen näytönohjaimen ajuri? Minulla oli kysymyksiä viimeistään kuljettajan oman kortin ja pelaamista, joten i palautetaan takaisin, ja ongelmat ratkaistiin .... vain ajatellut ... |
|
| |||
| |||
| Joo, olen palauttaa vanhat ajurit ja siirretty eteenpäin beta-ajurit sekä lol. Se on tapahtunut alusta lähtien tietokoneet elämän lol. |