![]() |
|
| |||
| |||
| Ik denk dat ik ben vernauwing op mijn video problemen. Ik kan een stapelbed kaart (of misschien beide lol). Mijn laatste vraag gaat over DX10. Ik belde EVGA over mijn chauffeurs en zij suggereerde ik probeer mijn gfx kaarten een voor een. Dus ik ben, maar ........... Met de DX10 games spelen als ik mijn cursor werkt niet goed met een kaart. Toen ik op een menu-optie, maar wijst op een drie of vier keuzes vaststelling van het scherm. What's up met dat? Om een van de bovenste menu-items, ik ben eraan ver boven het menu tot iets hoogtepunten. Any thoughts? Voor meer waar ik het over heb kijk dan eens naar deze draad: http://www.computer-juice.com/forums...-issues-19276/ |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Klinkt als een gebroken resolutie ding. Als je speelt in venstermodus, probeert u het volledige scherm, als in een volledig scherm proberen venstermodus, of probeer het verminderen van de res.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Maar met de computer te bouwen ik heb, moet ik niet kunnen spelen, alles maxed out? Ik bedoel ik heb een oudere monitor die maxes op 1600x1200. Getting naar spullen om te spelen is niet mijn doel als je weet wat ik bedoel. Ik wil weten wat er kapot en krijgt hij vast. Ik was het spelen op die res op mijn oude computer die een Dell met een pent4 en een HD 2600 ATI-kaart, 1 GB RAM. Iets is niet goed hier. Moet ik gewoon de witte vlag zwaaien en breng het naar een winkel lol? |
|
| |||
| |||
| Net dus we duidelijk zijn: dit gebeurt in _other_ DX10 spellen, niet alleen STALKER? STALKER is berucht buggy, vooral Clear Sky, dus ..
__________________ "Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " |
|
| |||
| |||
| Ja, dat gebeurt in andere DX10 spellen. Ik kon niet eens de cursor naar het werk in Clear Sky. Ik was niet in staat om het te gebruiken voor het spel tekst nodig om de voortgang van het spel bij het afspelen. Ik dacht dat was gewoon buggy Clear Sky. Oorspronkelijk gebeurde in Crysis, maar ik dacht dat ik had configuratie problemen en speelde hij in DX9 modus. Ik had dezelfde bestuurder storingen en crashes Ik was ervaren in Stalker Clear Sky en nu in Crysis Kernkop. Ik herinner mij het uitschakelen van de SLI-modus ter afwerking van het oorspronkelijke Crysys. Echter, omdat ik vond dat een van mijn kaarten, het is niet gecrasht. Toen ik voor het eerst ervaren de DX10 probleem met mijn eerste kaart, ik onmiddellijk geswapt het uit met de andere. Ik gebruikte driver veegmachine en opnieuw installeren van de drivers, zoals de EVGA tech rep gezegd te doen. Het heeft de DX10 hetzelfde probleem, maar is niet te botsen met de bestuurder fout. Ik weet niet of de andere zou zijn neergestort omdat ik niet voldoende tijd geven voor de vervanging ervan. Ook als het spel vordert, het hoogveen en krijgt laggy, zoals iemand in een online spel met een ping van 999 lol. Toen ik liep de benchmark test van de benchmark draad hier vorige week, ook ik heb zeer lage scores vid. Ik dacht toen ik zojuist iets mis op de proef. Ik denk dat dit is wat er gebeurt als een idioot als ik sprongen met geen kennis en bouwt een 'super computer' lol. Ik denk dat ik heb gehad of een slechte kaart of een slecht bestuur allemaal langs, maar miste de ervaring om te weten het. Ik heb eens nagedacht mijn BIOS instelling net niet recht. Ik ben nogal gefrustreerd. Is er een online programma voor het testen van mijn video kaarten die juist is? EDIT: Nu ik er over nadenken, kon ik niet krijgen HALO II goed te werken, hetzij. Ik heb eindelijk net gestopt met het spelen voordat je 1 / 4 van de weg door. |
|
| |||
| |||
| Ik weet het niet. Ik heb dit probleem bij het veranderen van venstermodus om fullscreen in een spel gebaseerd op de Source-engine, waar sinds alles resized heb ik om mijn cursor boven of onder ongeveer 50px voor het inschrijven op iets. Nog een vraag - bent u met een dual monitor setup? Zo ja, controleer dan Windows en zorg ervoor dat een monitor niet is ingesteld op hoger dan de andere.
__________________ "Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " |
|
| |||
| |||
| Nope enkele monitor. Ik weet niet hoe groot 50 px is, maar ik moet gaan ongeveer 1 1 / 2 tot 1 3 / 4 centimeter boven het menu-item ik wil. Ook heldere hemel, ik kan geen gebruik maken van de cursor in het spel, maar ze hebben opties zodat u niet moet doen. Bedankt voor het proberen. Ik wou dat ik wist dat een diagnose (gratis lol) programma voor een vid kaart en / of DX10. Het is niet zozeer dat ik wil niet het geld om deze vaste zoveel Ik haat te moeten zwaaien de witte vlag en toegeven nederlaag ........ |
|
| |||
| |||
| Oeps ik per ongeluk samen met uw andere thread gepost en dit er als ik de bedoeling dat na het hier ..... heeft dit al sinds de 1e keer dat u hebt geprobeerd te spelen al deze games? Heb je geprobeerd te terugdraaien naar een vorige stuurprogramma voor de grafische kaart? Ik had problemen met de nieuwste driver voor mijn kaart en gaming, dus ik teruggedraaid en de problemen werden opgelost .... gewoon een gedachte ... |
|
| |||
| |||
| Ja, ik heb teruggezet naar de oude drivers en verplaatst naar de beta drivers en lol. Het is al gebeurt sinds het begin van de computers leven lol. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Dx10 | CodeFreakC | PC & Gaming Console | 2 | 11 Jan 2009 05:07 |
| Oh No! DX10 kaarten wont kunnen gebruiken DX10.1 | cheesepuff | Grafische Kaarten & Monitors | 5 | 18 nov 2007 10:43 |
| Grafische kaart voor het draaien van Vista 64 en DX10 | skinnyman9000 | Grafische Kaarten & Monitors | 3 | 10 aug 2007 12:16 |
| Thread Tools | |
| |