mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Kabinetter & Skjermer

Register

DX10 hjelp ......

Reply

Thread Tools
Old 24th September 2008, 18:13
Donor Group

Default DX10 hjelp ......

Jeg tror jeg innsnevring på videoen min problemer. Jeg kan ha en bunk kortet (eller kanskje begge lol). Mine siste spørsmålet omhandler DX10. Jeg ringte EVGA om drivere og de foreslo jeg prøver mitt GFX kort en om gangen. Så jeg er, men ...........

Med DX10 når jeg spiller spill markøren fungerer ikke riktig med enten kort. Når jeg peker på et menyvalg, det fremhever en tre eller fire valgene nedover skjermen. Hva skjer med det? Å få en av de beste menyelementer, jeg peke veien over menyen til noe høydepunktene. Noen tanker?

For mer om hva jeg snakker om, se på denne tråden: http://www.computer-juice.com/forums...-issues-19276/
Old 24th September 2008, 18:42
Donor Group

Høres ut som en ødelagt oppløsning ting. Hvis du spiller i windowed, prøv full skjerm, hvis du er i fullskjermmodus prøve windowed, eller forsøke å redusere res.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp.

Min System: 日夏子

Prosessor (er):
Core 2 Duo E6400 2,13 -> 3.01ghz
Hovedkort:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM-minne:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Lydkort:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Harddisk (er):
80 GB + 500 GB
Optisk stasjon (er):
2x SATA
Case / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Cooling:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm toppen
Nettverk / Internett:
Qwest
Skjerm (er):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 24th September 2008, 19:30
Donor Group

Men med datamaskinen bygger jeg har, burde jeg ikke kunne spille noe maxed ut? Jeg mener jeg har en eldre monitor som maxes på 1600x1200. Komme ødelagte ting å spille er ikke mitt mål, hvis du vet hva jeg mener. Jeg ønsker å finne ut hva som er ødelagt og få det løst. Jeg spiller spill på at res på min gamle datamaskin som var en Dell med pent4 og 2600 HD ATI kort, 1 GB RAM. Noe er ikke her.

Skal jeg bare vinke den hvite flagg og ta det med til en butikk lol?
Old 24th September 2008, 21:36
Donor Group

Bare så vi er klar: dette skjer i _other_ DX10 spill, ikke bare STALKER?

STALKER er svært buggy, spesielt klar himmel, så ..
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp.
Old 25. sep 2008, 08:11
Donor Group

Ja, det skjer i andre DX10 spill. Jeg kunne ikke engang få markøren til å arbeide i Clear Sky. Jeg kunne ikke bruke den for spillet tekst nødvendig å komme videre i spillet når du spiller. Jeg skjønte det var bare buggy Clear Sky.

Det opprinnelig skjedde i Crysis, men jeg skjønte jeg hadde konfigurasjonsproblemer og spilt det i DX9 modus. Jeg hadde den samme driveren feil og kræsjer jeg opplever i STALKER Clear Sky, og nå i Crysis stridshode. Jeg synes å huske å slå av SLI-modus for å avslutte den opprinnelige Crysys.

Men siden jeg tok ut en av mine kort, det har ikke krasjet. Når jeg først opplevd DX10 problem med mitt første kortet, jeg umiddelbart byttet det ut med den andre. Jeg brukte driveren feiemaskin og installerte driverne som EVGA tech rep sies å gjøre. Den har det samme DX10 problemet, men er ikke krasjer med sjåføren feil. Jeg vet ikke om den andre ville ha krasjet fordi jeg ikke gi nok tid før du setter den.

Også som spillet utvikler seg, det bogs ned og får laggy, som noen i et online spill med en ping av 999 lol.

Når jeg kjørte benchmark test fra benchmark tråden her forrige uke, jeg også har svært lav vid score. Jeg skjønte da jeg gjorde noe galt på test. Jeg antar det er dette som skjer når en idiot som meg hopper i uten kunnskap og bygger en "super computer" lol. Jeg tror jeg har hatt en dårlig kort eller dårlige bord alle sammen, men manglet erfaring til å vite det. Jeg har tenkt meg BIOS innstillingen bare ikke var rett. Jeg er ganske frustrert.

Er det et nettbasert program for å teste mine skjermkort som er korrekt?

EDIT: Nå som jeg tenker over det, jeg kunne ikke få Halo II til å fungere bra heller. Jeg til slutt bare stoppet å spille det før den 1 / 4 av veien gjennom.
Old 25. sep 2008, 15:20
Donor Group

Jeg vet ikke. Jeg har hatt dette problemet når du endrer fra windowed til fullskjerm i et spill basert på Source-motoren, der siden alt er beskåret jeg må sette markøren over eller under rundt 50px for å registrere deg på noe.

Ett spørsmål - bruker du en dobbel skjerm oppsett? Hvis ja, sjekk Windows og sørge for en skjerm er ikke satt til å være høyere enn den andre.
Old 25. sep 2008, 16:37
Donor Group

Nope enkelt overvåke.

Jeg vet ikke hvor stort 50 px er, men jeg må gå rundt 1 1 / 2 til 1 3 / 4 inches over menyelementet jeg ønsker. Også klar himmel, jeg kan ikke bruke markøren i spillet, men de har alternativer, slik at du ikke må.

Takk for prøver. Skulle ønske jeg visste en diagnostisk (gratis lol) for en vid kort og / eller DX10. Det er ikke så mye at jeg ikke vil bruke penger til å få dette fikset så mye som jeg hater å måtte wave det hvite flagget og innrømmer tap ........
Old 26. sep 2008, 11:47
Medlem Group

Whoops jeg ved et uhell knyttet til den andre tråden og lagt det der da jeg mente å poste den her .....

har dette vært pågått siden 1. gang du har prøvd å spille alle disse spillene?

Har du prøvd å tilbakeføring til en tidligere grafikkort driveren??

Jeg hadde problemer med den nyeste driveren for kortet mitt og spill, så jeg rullet tilbake og problemene ble løst .... bare en tanke ...
Old 26. sep 2008, 13:09
Donor Group

Ja, jeg har rullet tilbake til den gamle drivere og flyttet frem til beta drivere samt lol.

Det har foregått siden begynnelsen av datamaskiner livet lol.
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Dx10 CodeFreakC PC & Console Gaming 2 11 januar 2009 05:07
Oh no! DX10 kort wont kunne bruke DX10.1 cheesepuff Kabinetter & Skjermer 5 18 nov 2007 10:43
Grafikkort for å kjøre Vista 64 og DX10 skinnyman9000 Kabinetter & Skjermer 3 10 august 2007 12:16
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.