![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| rightcan nogen finde mig dette kort (EVGA 8800 Ultra) til omkring 420 i UK scanningen er ude og overclockere dont SEL bestanden version kun ko og jeg dont kende forskellen mellem de to
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
|
| |||
| |||
| glemme, at jeg besluttede mig for at få den ko, her er min kurv på ocuk bare vil være sikker på, hvad jeg får er top spec og god Microsoft Windows Vista Home Premium 64-Bit Edition DVD - OEM - 1PK (er det godt, at alle førere spørgsmål?) OCZ 2GB (2x1GB) PC2-8500C5 1066 SLI-Ready Edition Dual Channel DDR2 (ok til 64, men Home Premium?) Akasa System Exhaust Blower (virker det godt, vil det hjælpe afkøle ko ultra?) de øvrige produkter er de EVGA ultra 8.800 ko, Arctic Cooling Freezer 7 og Arctic Silver termisk compund, men jeg ved, alle disse er de bedste alligevel ![]() også vil 64 bit kører alle 32 bit programmer??? fx alle C & C spil |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| http://www.evga.com/products/prodlist.asp
| |||
| |||
| Citat: |
|
| |||
| |||
| Jeg køre 64bit med ingen problemer overhovedet. |
|
| |||
| |||
| goood hvor meget RAM vil hjem prem udnytte Jeg har læst op til 8 gig |
|
| |||
| |||
| oh, og jeg vil også bestille en Sony NEC Optiarc DDU1615S 16x SATA DVD-ROM (Black) - OEM indtil min asus forfatter drev vises, vil det være ok, hvis jeg ønskede at læse fra det ene drev og kopiere til en anden 2 eller vil læse hastighed sinke mine andre to drev skrivehastighed ASUS 2014L1T 20x DVD ± R, 8x DVD ± DL, DVD + RW x8/-RW x6, x14 DVD-RAM, SATA, Lightscribe, Sort OEM |
|
| |||
| |||
| Citat:
32bit kan teoretisk anerkende 4GB (på grund af båndbredde), men nogle af disse er automatisk rettet til grafikkortet's, I / O osv. Derfor vil du altid kun ser omkring 3.1gb-3.4gb afhængige bygge. Home-brug bundkort har en tendens til kun at være i stand til kort 8gb alligevel, uanset OS
__________________ hørt wow er en bedre kontraceptiv derefter piller, ingen vittighed jeg spillede rs for 2-3 år og 2 uger efter jeg stoppede Jeg har mistet min jomfruelighed. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Faktisk, ved du hvad? Jeg har lige genlæst, og jeg er forvirrende mig selv nu. ![]() Dammit. Lad os alle gå Linux.
__________________ hørt wow er en bedre kontraceptiv derefter piller, ingen vittighed jeg spillede rs for 2-3 år og 2 uger efter jeg stoppede Jeg har mistet min jomfruelighed. -Kanoakavirus |