![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| rightcan joku löytää minut kortti (EVGA 8800 Ultra) noin 420 Yhdistyneessä kuningaskunnassa skannaus on rikki ja ylikellottajille dont SEL varastosta versio vain ko ja i dont know ero
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
|
| |||
| |||
| unohtaa, että olen päättänyt saada ko, tässä on minun korista OcUK vain haluavat varmistaa, mitä olen hankkimassa alkuun spec ja hyvä Microsoft Windows Vista Home Premium 64-bit Edition DVD - OEM - 1pk (tämä on hyvä, että jokaisella kuljettajalla kysymyksiä?) OCZ 2GB (2x1GB) PC2-8500C5 1066 SLI-Ready Edition Dual Channel DDR2 (ok 64, mutta Home Premium?) Akasa System Pakokaasun Puhallin (se toimi hyvin, se auttaa viileä ko Ultra?) muut tuotteet ovat EVGA Ultra 8800 ko, Arctic Cooling pakastin 7 ja Arctic Silver Thermal compund, mutta tiedän, kaikki nämä ovat parhaat tapauksessa ![]() Lisäksi tulee 64-bittinen suorittaa kaikki 32-bittiset ohjelmat??? esimerkiksi kaikki C & C-pelit |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| http://www.evga.com/products/prodlist.asp
| |||
| |||
| Quote: |
|
| |||
| |||
| Juoksen 64bit ilman asioita lainkaan. |
|
| |||
| |||
| goood kuinka paljon muistia on koti Prem hyödyntää Olen lukenut jopa 8 keikalle |
|
| |||
| |||
| Niin ja aion myös tilata Sony NEC Optiarc DDU1615S 16x SATA DVD-ROM (musta) - OEM kunnes minun Asus kirjailija asemat näkyvät tämä on ok, jos haluan lukea yhdeltä ajaa ja kopioida toiseen 2 vai lukunopeus Hidastaako kaksi muuta asemien kirjoitusnopeus ASUS 2014L1T 20x DVD ± R, 8x DVD ± DL, DVD + RW x8/-RW x6, x14 DVD-RAM, SATA, LightScribe, Black OEM |
|
| |||
| |||
| Quote:
32bit voi teoriassa tunnistaa 4GB (koska kaistanleveys), mutta osa näistä on automaattisesti osoitettu näytönohjaimen, I / O jne. Näin saat vain koskaan nähnyt noin 3.1gb-3.4gb riippuvainen rakentaa. Kotikäyttöön emolevyt yleensä vain pystyä kartta 8GB joka tapauksessa, riippumatta siitä, os
__________________ Kuulin wow on parempi ehkäisimet sitten pilleri ei vitsi i pelataan rs 2-3 vuotta ja 2 viikkoa, kun olen lopettanut i kadottanut neitsyys. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Oikeastaan, tiedätkö mitä? Olen juuri lukea uudelleen, ja minä olen sekava itseäni nyt. ![]() Hemmetti. Let's all go Linux.
__________________ Kuulin wow on parempi ehkäisimet sitten pilleri ei vitsi i pelataan rs 2-3 vuotta ja 2 viikkoa, kun olen lopettanut i kadottanut neitsyys. -Kanoakavirus |