![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| rightcan iemand te vinden mij deze kaart (XFX 8800 Ultra) voor ongeveer 420 in het Verenigd Koninkrijk scan uit en overklokkers dont sel versie van het bestand alleen de ko en i dont weet het verschil tussen de twee
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
|
| |||
| |||
| vergeten dat ik besloot om de ko te krijgen, hier is mijn mand op ocuk wil alleen maar om er zeker van wat ik krijg is top spec en goed Microsoft Windows Vista Home Premium 64-Bit Edition DVD - OEM - 1pk (is dit goed, iedere bestuurder problemen?) OCZ 2GB (2x1GB) PC2-8500C5 1066 SLI-Ready Edition Dual Channel DDR2 (ok, maar voor 64 home premium?) Akasa Exhaust System Blower (werkt het goed, zal het helpen bij het koelen van de ko ultra?) de andere producten zijn de EVGA 8800 ultra ko, Arctic Cooling Freezer 7 en Arctic Silver thermal compound, maar ik weet al deze zijn de beste toch ![]() ook 64 bit draaien alle 32 bits programma's?? zoals alle C & C games |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| http://www.evga.com/products/prodlist.asp
| |||
| |||
| Citaat: |
|
| |||
| |||
| Ik loop met 64bit geen problemen dan ook. |
|
| |||
| |||
| goood hoeveel RAM thuis gebruik zal maken Prem ik heb gelezen tot 8 gig |
|
| |||
| |||
| oh en ik zal ook bestellen Sony NEC Optiarc DDU1615S 16x SATA DVD-ROM (Zwart) - OEM tot mijn asus schrijver schijven verschijnen zal dit ok als ik wilde om te lezen van een schijf en kopieert naar een ander 2 of zal de leessnelheid vertraagt mijn andere twee schijven schrijfsnelheid 2014L1 ASUS 20x DVD ± R, 8x DVD ± DL, DVD + RW x8/-RW x6, x14 DVD-RAM, SATA, Lightscribe, Zwart OEM |
|
| |||
| |||
| Citaat:
32bit kan theoretisch herkennen 4GB (vanwege bandbreedte), maar sommige van deze wordt automatisch gericht aan de grafische kaart, I / O, enz. Vandaar dat je alleen maar ziet ongeveer 3.1gb-3.4gb afhankelijk te bouwen. Home-moederborden gebruiken meestal alleen in staat zijn om toch 8gb kaart, ongeacht de os
__________________ gehoord wow is een betere anticonceptionele dan de pil, geen grap i gespeeld rs voor 2-3 jaar en 2 weken nadat ik gestopt Ik verloor mijn maagdelijkheid. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Eigenlijk weet je wat? Ik heb zojuist opnieuw gelezen dat verwarrend en ik ben mezelf nu. ![]() Dammit. Laten we allemaal naar Linux.
__________________ gehoord wow is een betere anticonceptionele dan de pil, geen grap i gespeeld rs voor 2-3 jaar en 2 weken nadat ik gestopt Ik verloor mijn maagdelijkheid. -Kanoakavirus |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| EVGA 790i Ultra blackperl of XFX 790i Ultra | david macht | CPUs, Moederborden & RAM | 10 | 21 mei 2008 14:44 |
| 8800GT 512MB vs 8800 GTS SUPERCLOCKED DOOR EVGA Welke is beter? | Compasky | Grafische Kaarten & Monitors | 6 | 16 Jan 2008 16:19 |
| Nvidea 8800 ultra | Cew27 | Grafische Kaarten & Monitors | 22 | De 2 januari 2008 14:26 |
| 8800 GTX of Ultra | r1k | Grafische Kaarten & Monitors | 1 | 18 okt 2007 12:14 |
| NVIDIA GeForce 8800 Ultra helpen | Ripz | Grafische Kaarten & Monitors | 3 | 10 aug 2007 12:24 |
| Thread Tools | |
| |