![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| rightcan noen finne meg dette kortet (EVGA 8800 Ultra) for om lag 420 i Storbritannia skanningen er ute og overklokkere dont sel aksjen versjonen bare ko og jeg dont vite forskjellen mellom de to
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
|
| |||
| |||
| glem at jeg bestemte meg for å få ko, her er min kurv på ocuk bare vil være sikker på hva jeg får er topp spec og god Microsoft Windows Vista Home Premium 64-Bit Edition DVD - OEM - 1PK (dette er bra, noen driver problemer?) OCZ 2GB (2x1GB) PC2-8500C5 1066 SLI-Ready Edition Dual Channel DDR2 (ok for 64, men hjem premie?) Akasa System Exhaust Blower (virker den bra, vil det hjelpe kjøle ko ultra?) de andre produktene er EVGA ultra 8800 ko, Arctic Cooling fryseboks 7 og Arctic Silver thermal compund, men jeg vet alt dette er det beste uansett ![]() også vil 64 bit kjøre alle 32-bits programmer?? for eksempel alle C & C-spill |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| http://www.evga.com/products/prodlist.asp
| |||
| |||
| Sitat: |
|
| |||
| |||
| Jeg kjører 64bit uten problemer overhodet. |
|
| |||
| |||
| goood hvor mye RAM vil hjem prem utnytte Jeg har lest opp til 8 gig |
|
| |||
| |||
| oh og jeg vil også bestille en Sony NEC Optiarc DDU1615S 16x SATA DVD-ROM (Black) - OEM til min asus forfatter stasjoner vises vil dette være ok hvis jeg ønsket å lese fra en disk og kopiere til en annen 2 eller vil lese fart tregere mine to andre stasjoner skrivehastighet ASUS 2014L1T 20x DVD ± R, 8x DVD ± DL, DVD + RW x8/-RW x6, x14 DVD-RAM, SATA, Lightscribe, Black OEM |
|
| |||
| |||
| Sitat:
32bit kan teoretisk gjenkjenne 4GB (pga båndbredde), men noe av dette er automatisk adressert til grafikkortet's, I / O etc. Derfor vil du kun noen gang se rundt 3.1gb-3.4gb avhengig bygge. Hjem-bruk hovedkort har en tendens til å bare være i stand til kart 8gb allikevel, uavhengig av os
__________________ hørt wow er et bedre contraceptive deretter pille, ingen vits i spilt rs for 2-3 år og 2 uker etter at jeg sluttet i lost my virginity. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Egentlig vet du hva? Jeg har nettopp re-lese det og jeg forvirrer meg selv nå. ![]() Dammit. Vi går alle Linux.
__________________ hørt wow er et bedre contraceptive deretter pille, ingen vits i spilt rs for 2-3 år og 2 uker etter at jeg sluttet i lost my virginity. -Kanoakavirus |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| EVGA 790i Ultra blackperl eller XFX 790i Ultra | david strøm | CPUer, Hovedkort & RAM | 10 | 21 mai 2008 14:44 |
| 8800GT 512MB g. 8800 GTS SUPERCLOCKED BY EVGA Hvilken er bedre? | Compasky | Kabinetter & Skjermer | 6 | 16 januar 2008 16:19 |
| Nvidea 8800 ultra | Cew27 | Kabinetter & Skjermer | 22 | 2 januar 2008 14:26 |
| 8800 GTX eller Ultra | r1k | Kabinetter & Skjermer | 1 | 18 oktober 2007 12:14 |
| NVIDIA GeForce 8800 Ultra hjelp | Ripz | Kabinetter & Skjermer | 3 | 10 august 2007 12:24 |
| Thread Tools | |
| |