![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| rightcan någon hittar mig detta kort (Gainward 8800 Ultra) för omkring 420 i Storbritannien Scan är ute och överklockare dont SEL beståndet versionen bara ko och jag vet inte skillnaden mellan de två
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
|
| |||
| |||
| glömma att jag bestämde mig för att få ko, Här är min korg på ocuK bara vill vara säker på vad jag menar är toppen spec och gott Microsoft Windows Vista Home Premium 64-Bit Edition DVD - OEM - 1pk (detta är bra, att varje förare frågor?) OCZ 2GB (2x1GB) PC2-8500C5 1066MHz SLI-Ready Edition Dual Channel DDR2 (ok för 64 men Home Premium?) Akasa System Exhaust Blower (fungerar det bra, kommer det att hjälpa till att kyla den ko ultra?) andra produkter är EVGA ultra 8.800 ko, Arctic Cooling frys 7 och Arctic Silver thermal compund, men jag vet att alla dessa är bäst ändå ![]() också 64-bitars köra alla 32-bitars program??? t.ex. alla C & C spelen |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| http://www.evga.com/products/prodlist.asp
| |||
| |||
| Citat: |
|
| |||
| |||
| Jag kör 64bit utan problem alls. |
|
| |||
| |||
| goood hur mycket RAM hem kommer Prem utnyttja Jag har läst upp till 8 gig |
|
| |||
| |||
| oh, och jag kommer också beställa en Sony NEC Optiarc DDU1615S 16x SATA DVD-ROM (Black) - OEM tills min asus författare enheter verkar kommer det OK om jag ville läsa från en enhet och kopiera till en annan 2 eller kommer läshastighet sakta ner mina andra två enheter skrivhastighet ASUS 2014L1T 20x DVD ± R, 8x DVD ± DL, DVD + RW x8/-RW x6, X14 DVD-RAM, SATA, Lightscribe, Svart OEM |
|
| |||
| |||
| Citat:
32bit kan teoretiskt erkänna 4GB (beroende på bandbredd) men en del av detta är automatiskt riktat till grafikkorts, I / O etc. Därmed har du bara någonsin se runt 3.1gb-3.4gb beroende bygga. Hemmabruk moderkort tenderar att bara kunna kartan 8GB ändå, oavsett os
__________________ hörde wow är ett bättre preventivmedel sedan p-piller, inget skämt jag spelade rs för 2-3 år och 2 veckor efter att jag slutat Jag förlorade min oskuld. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Egentligen vet du vad? Jag har precis läst igenom det och jag är förvirrande själv nu. ![]() Dammit. Let's go all Linux.
__________________ hörde wow är ett bättre preventivmedel sedan p-piller, inget skämt jag spelade rs för 2-3 år och 2 veckor efter att jag slutat Jag förlorade min oskuld. -Kanoakavirus |