EVGA AGP nVidia GeForce 6800GS - plejer hold beslutning Det er en eVGA AGP nVidia GeForce 6800GS og kortet vil ikke beholde den desktop opløsning på 1440x900. Visse spil, såsom Arma og Counter Strike, køre, mens andre, ligesom Garrys Mod ikke. Jeg kan få den beslutning til 1440x900, efter at jeg afinstallere og geninstallere den nyeste driver, men så hvis computeren er genstartet, skal jeg starte et spil, skrivebordet beslutning går til 640x480. Jeg kan starte et spil og gøre spillet gå i 1400x900 opløsning mens skrivebordet er i 640x480, men efter udsejlingsdato spillet, skrivebordet beslutning er stadig 640x480. Jeg forsøgte at flytte skærmen fra DVI slot til VGA slot, men det gjorde intet. Dobbelt skærm knap arbejdet, og jeg har nu fået en blå skærm på en ældre version af drivere. Jeg er ikke sikker på hvad jeg skal gøre, eller hvor kan man selv begynde. Jeg gjorde, hvad jeg ved, og hvad min ven foreslog, og det er min sidste stop.
EDIT: Mens jeg husker det, at forsøge at ændre den beslutning, efter at det går i stykker, ikke virker. Det vil ikke gå højere eller lavere. |