EVGA AGP Nvidia GeForce 6800GS - tapana pitää päätöslauselma
Se on eVGA AGP Nvidia GeForce 6800GS ja kortin tiedot eivät säily työpöydän päätöslauselman 1440x900. Eräät pelit, kuten Arma ja Counter Strike, juosta, kun taas toiset, kuten Garrys Mod ei. Saan päätöslauselman 1440x900 jälkeen voin poistaa ja asentaa uusimman ohjaimen, mutta silloin, jos tietokone käynnistyy uudelleen, I käynnistää pelin, työpöydän päätöslauselma menee 640x480. Voin käynnistää pelin ja pelin otetaan 1400x900 päätöslauselma kun työpöydällä on 640x480, mutta sen jälkeen poistui pelistä, työpöydän resoluutio on edelleen 640x480. Olen yrittänyt siirtää Monitor DVI paikka VGA-korttipaikka, mutta se ei tehnyt mitään. Dual valvoo tuskin työskennellyt, ja olen juuri sininen ruutu on vanhempi versio kuljettajat. En ole varma, mitä minun tulee tehdä, tai jos edes aloittaa. Tein mitä tiedän ja mitä ystäväni ehdotti, ja tämä on viimeinen pysäkki.
EDIT: Vaikka muistan sen, yrittävät muuttaa päätöslauselman sen jälkeen, kun se menee rikki, ei toimi. Se ei mene suurempi tai pienempi.
|