EVGA AGP NVidia GeForce 6800GS - Wont houden resolutie Het is een eVGA AGP NVidia GeForce 6800GS en de kaart zal niet behouden het bureaublad resolutie van 1440x900. Sommige games, zoals Arma en Counter Strike, draaien, terwijl anderen, zoals Garrys Mod niet. Kan ik de resolutie op 1440x900 nadat ik verwijderen en opnieuw installeren van de nieuwste driver, maar dan als de computer opnieuw opstart, start ik een spel, het bureaublad resolutie naar 640x480. Ik kan een spel en het spel naar de 1400x900 resolutie terwijl de desktop in 640x480, maar na het verlaten van het spel, het bureaublad resolutie is nog steeds 640x480. Ik heb geprobeerd om de monitor uit de sleuf aan de DVI-VGA-sleuf, maar deed niets. Twee beeldschermen nauwelijks gewerkt, en ik kreeg een blauw scherm op een oudere versie van de stuurprogramma's. Ik weet niet zeker wat ik moet doen, of waar zelfs te starten. Ik deed wat ik weet en wat mijn vriend voorgesteld, en dit is mijn laatste stop.
EDIT: Ik weet het, een poging om de resolutie na gaat brak, werkt niet. Het gaat niet hoger of lager. |