EVGA AGP nVidia GeForce 6800GS - wont hold oppløsning Det er en eVGA AGP nVidia GeForce 6800GS og kortet vil ikke beholde desktop oppløsning på 1440x900. Visse spill, som for eksempel Arma og Counter Strike, kjøre, mens andre, som Garrys Mod ikke. Jeg kan få oppløsningen til 1440x900 etter at jeg avinstallere og installere den nyeste driveren, men hvis maskinen starter på nytt, jeg starter et spill, skrivebordet oppløsning går til 640x480. Jeg kan starte et spill og spillet går inn i 1400x900 oppløsning, mens den stasjonære er i 640x480, men etter spennende spillet skrivebordet oppløsning er fortsatt 640x480. Jeg prøvde å flytte skjermen fra DVI sporet til VGA sporet, men det gjorde ikke noe. Dual-skjermer knapt jobbet, og jeg har fått en blå skjerm på en eldre versjon av driverne. Jeg er ikke sikker på hva jeg må gjøre, eller hvor du selv starter. Jeg gjorde det jeg vet og hva min venn foreslått, og dette er min siste stopp.
EDIT: Mens jeg husker det, prøver å endre oppløsning etter den går blakk, ikke fungerer. Det vil ikke gå høyere eller lavere. |