EVGA AGP NVidia GeForce 6800GS - brukar hålla resolution Det är en eVGA AGP NVidia GeForce 6800GS och kortet kommer inte behålla skrivbordet upplösning på 1440x900. Vissa spel, såsom arma och Counter Strike, kör, medan andra, som Garrys Mod inte. Jag kan få upplösningen till 1440x900 när jag avinstallera och installera den senaste drivrutinen, men sedan om datorn startar om, jag startar ett spel, skrivbordet resolution går till 640x480. Jag kan starta ett spel och göra spelet gå in på 1400x900 upplösning medan skrivbordet är 640x480, men efter spännande spelet, skrivbordet resolution är fortfarande 640x480. Jag försökte flytta övervaka från DVI slot till VGA-kortplats, men det gjorde ingenting. Dubbla skärmar knappt fungerat, och jag har precis fått en blå skärm på en äldre version av drivrutinerna. Jag är inte säker på vad jag behöver göra, eller om att ens börja. Jag gjorde vad jag vet och vad min vän föreslog, och detta är min sista hållplats.
EDIT: Även om jag kommer ihåg det, att försöka ändra upplösning när den går sönder, inte fungerar. Det kommer inte gå högre eller lägre. |