Udvid Windows Desktop Hi guys,
Jeg kan ikke udvide mit skrivebord til min anden skærm på mit vigtigste desktop PC. På min laptop, når jeg højreklikke på skrivebordet og klik på Egenskaber, gå til indstillinger, der er 2 sorte firkanter med numrene 1 og 2 i dem repræsenterer bærbare LCD og eksterne TFT. Jeg klikker på nummer 2, og sætte et kryds i feltet udvide mit skrivebord til denne skærm.
Jeg kan ikke gøre det på mit skrivebord. Det kun ser det som værende 1 skærm (begge er tilsluttet). Hvis jeg gør det via nvidia kontrolpanelet, så er det faktisk strækker skrivebordet over 2 (proceslinjen kører hele nederst). Jeg ønsker ikke dette som når jeg maksimere et vindue, det tager op både skærme - som ikke er, hvad jeg ønsker. Jeg vil gerne være i stand til at have to maksimeret vinduer åbne - en på hver skærm.
Håber, der giver mening, og mit kort er XFX 8600GTS 512MB.
Tak
Tom
Mit system: # Processor (s): Intel Q6600 | Bundkort: MSI P6N SLI V2 | RAM Hukommelse: 2GB DDR2 PC6400 Corsair | Grafikkort (r): XFX Nvidia 8600GTS 512MB | Lydkort: Integreret 8 Channel | Harddisk (e): 320 GB Samsung S-ATA 7200RPM | Optisk drev (r): LG LightScribe | Sag / PSU: Thermaltake Soprano & Toughpower 750W | Køling: Stock | Network / Internet: Trådløst | Monitor (s): Samsung SyncMaster 931BW 19 " | Operating System (s): Windows XP Professional SP3 | |