vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Graphics Cards & Näytöt

Register

Laajenna ikkuna Desktop

Reply

Thread Tools
Old 4. toukokuuta 2008 04:29
Rahoittajien ryhmän

Default Laajenna ikkuna Desktop

Hi guys,

En voi jatkaa oman työpöydän toinen valvomaan tärkeimmistä desktop PC. Omassa kannettava tietokone, kun olen oikeassa klikkaa työpöydällä ja valitse Ominaisuudet, valitse asetukset, on 2 musta neliö on numerot 1 ja 2 ne edustavat kannettavan tietokoneen LCD ja ulkoisen TFT. Napsautan numero 2, ja laita rasti Laajenna työpöytä tähän näyttölaitteeseen.

En voi tehdä tämän työpöydälle. Se vain näkee siellä on 1 valvoa (molemmat ovat kytkettynä). Jos teen sen kautta nvidian ohjauspaneelista sitten se todellisuudessa ulottuu työpöydälle yli 2 (tehtäväpalkissa toimii kaikkialla alhaalla). En halua tätä, kun maksimoida ikkuna voi kestää jopa molemmat näytöt - joka ei ole sitä, mitä minä haluan. Haluan pystyä on kaksi maksimoitu ikkunat auki - yksi kummallakin näytöllä.

Toivon, että on järkevää ja minun kortti on XFX 8600GTS 512MB.

Kiitos

Tom

My System: #

Processor (s):
Intel Q6600
Emolevy:
MSI P6N SLI V2
RAM-muisti:
2GB DDR2 PC6400 Corsair
Graphics Card (s):
XFX Nvidia 8600GTS 512MB
Äänikortti:
Integroitu 8 Channel
Kiintolevy (t):
320GB Samsung S-ATA 7200Rpm
Optinen asema (t):
LG LightScribe
Asia / PSU:
Thermaltake Soprano & Toughpower 750 W
Jäähdytys:
Kanta
Network / Internet:
Langattomat
Monitor (t):
Samsung SyncMaster 931BW 19 "
Operating System (s):
Windows XP Professional SP3
Old 4. toukokuuta 2008 05:18
Rahoittajien ryhmän

Mielestäni sinun pitäisi pystyä muuttamaan, miten näytöt on järjestetty NVIDIA ohjauspaneelin kuitenkin olen epävarma miten minun kortti on ATI mutta kaivos on olemassa vaihtoehtoja, miten on duel valvoa työtä, sanon vain pelata ympäri valvontaa pannel kunnes löydät mitä etsit.

My System: Ensinnäkin OC

Processor (s):
Intel E2180@2.85
Emolevy:
Gigabyte GA-P35-DS3L
RAM-muisti:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Graphics Card (s):
Gainward ATI 3850
Äänikortti:
aluksella
Kiintolevy (t):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optinen asema (t):
HITACHI DVD-ROM GD-2500
Asia / PSU:
Corsair VX450
Jäähdytys:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Network / Internet:
aluksella / oletettavasti 10Meg neitsyt kaapeli
Monitor (t):
Viewsonic VX922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old 4. toukokuuta 2008 05:53
Rahoittajien ryhmän

Quote:
Originally Posted by thingie2 View Post
Mielestäni sinun pitäisi pystyä muuttamaan, miten näytöt on järjestetty NVIDIA ohjauspaneelin kuitenkin olen epävarma miten minun kortti on ATI mutta kaivos on olemassa vaihtoehtoja, miten on duel valvoa työtä, sanon vain pelata ympäri valvontaa pannel kunnes löydät mitä etsit.
Olen metsästää kierroksella niin paljon ja vain vaihtoehdot ovat yksi klooni, tai vaakasuoraan span (käyttäen sekä valvoo 1 näyttö ja veny yli molemmat jota en halua).

Ne ovat uusimmat ajurit niin varmasti se ei voi olla kuljettajan ongelma voi sen?
Old 4. toukokuuta 2008 06:27
Rahoittajien ryhmän

En usko, että se oli kuljettajan kysymys, sillä siellä vain ei ole mahdollista tehdä niin, on kuljettajan asensit saanut kaikki extrat sen kanssa? minun ATI voit ladata kuljettajan on oma tai kuljettajan kanssa "katalysaattorina tarkastuskeskuksesta" voisi olla samanlainen nvidia.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.