Laajenna ikkuna Desktop Hi guys,
En voi jatkaa oman työpöydän toinen valvomaan tärkeimmistä desktop PC. Omassa kannettava tietokone, kun olen oikeassa klikkaa työpöydällä ja valitse Ominaisuudet, valitse asetukset, on 2 musta neliö on numerot 1 ja 2 ne edustavat kannettavan tietokoneen LCD ja ulkoisen TFT. Napsautan numero 2, ja laita rasti Laajenna työpöytä tähän näyttölaitteeseen.
En voi tehdä tämän työpöydälle. Se vain näkee siellä on 1 valvoa (molemmat ovat kytkettynä). Jos teen sen kautta nvidian ohjauspaneelista sitten se todellisuudessa ulottuu työpöydälle yli 2 (tehtäväpalkissa toimii kaikkialla alhaalla). En halua tätä, kun maksimoida ikkuna voi kestää jopa molemmat näytöt - joka ei ole sitä, mitä minä haluan. Haluan pystyä on kaksi maksimoitu ikkunat auki - yksi kummallakin näytöllä.
Toivon, että on järkevää ja minun kortti on XFX 8600GTS 512MB.
Kiitos
Tom
My System: # Processor (s): Intel Q6600 | Emolevy: MSI P6N SLI V2 | RAM-muisti: 2GB DDR2 PC6400 Corsair | Graphics Card (s): XFX Nvidia 8600GTS 512MB | Äänikortti: Integroitu 8 Channel | Kiintolevy (t): 320GB Samsung S-ATA 7200Rpm | Optinen asema (t): LG LightScribe | Asia / PSU: Thermaltake Soprano & Toughpower 750 W | Jäähdytys: Kanta | Network / Internet: Langattomat | Monitor (t): Samsung SyncMaster 931BW 19 " | Operating System (s): Windows XP Professional SP3 | |