![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hi guys,
Ik kan het niet verlengen van mijn desktop naar mijn tweede monitor op mijn belangrijkste desktop pc. Op mijn laptop, als ik klik met de rechtermuisknop op het bureaublad en klik op Eigenschappen, ga naar instellingen, zijn er 2 zwarte vierkanten met de nummers 1 en 2 van hen die de laptop en de externe LCD TFT. Ik klik op nummer 2, en zet een vinkje in het vak mijn bureaublad naar deze monitor. Ik kan dit niet doen op mijn bureaublad. Het ziet er alleen als 1 monitor (beide zijn aangesloten). Als ik via de nvidia control panel dan eigenlijk strekt het bureaublad op de 2 (de taakbalk loopt over heel de bodem). Ik wil niet dat dit als wanneer ik een venster maximaliseren neemt hij beide schermen - en dat is niet wat ik wil. Ik wil om te kunnen beschikken over twee gemaximaliseerde vensters open - een op elk scherm. Hoop dat het zinvol en mijn kaart is de XFX 8600GTS 512MB. Bedankt Tom Mijn Systeem: #
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik denk dat je moet kunnen om te veranderen hoe je monitoren zijn gerangschikt in de nvidia control panel, maar ik ben niet zeker hoe precies als mijn kaart is een ATI, maar op de mijne zijn er opties op de wijze waarop het duel monitor werken, ik zeg gewoon spelen rond in de controle pannel tot je vinden wat je zoekt.
| |||
| |||
| Citaat:
Zij zijn de nieuwste stuurprogramma's, zodat zeker kan niet worden een bestuurder kan dat? |
|
| |||
| |||
| Ik wil niet dat het ging om een driver probleem, omdat er gewoon geen optie is om dat te doen, heeft de bestuurder die u geïnstalleerd heeft alle extra's mee? met mijn ATI kunt u downloaden van de bestuurder op zijn eigen, of de chauffeur met de "katalysator Control Center" is het wellicht soortgelijke voor nvidia. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Zou je willen dat dit venster in uw kamer? | redden137 | Off Topic Discussie | 7 | De 2 februari 2009 16:24 |
| Msn-venster | Tinkerbell | E-mail, VoIP & IM Overleg | 4 | 8 feb 2008 07:04 |
| Window XP Pro | WHATSUP | Windows besturingssystemen | 5 | 27 Jan 2008 09:03 |
| Nieuw venster problemen | samtialou | Web Browsers & FTP Clients | 1 | 21 dec 2007 19:52 |
| Window Desktop versus Google Desktop | Ozzie | Algemene programmatuurnoot Chat | 2 | 9 Nov 2007 12:03 |
| Thread Tools | |
| |