mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Kabinetter & Skjermer

Register

Utvid Windows-skrivebordet

Reply

Thread Tools
Old 4 mai 2008, 04:29
Donor Group

Default Utvid Windows-skrivebordet

Hei folkens,

Jeg kan ikke utvide skrivebordet til min andre skjerm på min hoved desktop PC. På min laptop, når jeg høyreklikker på skrivebordet og klikk Egenskaper, gå til innstillingene, er det 2 svarte ruter med tallene 1 og 2 i dem representerer bærbar LCD og eksterne TFT. Jeg klikker på nummer 2, og sette en hake i boksen utvide skrivebordet til denne skjermen.

Jeg kan ikke gjøre dette på skrivebordet mitt. Det bare ser det som 1 skjerm (begge er plugget inn). Hvis jeg gjør det via nvidia kontrollpanelet deretter den egentlig strekker skrivebordet over 2 (oppgavelinjen kjøres hele nederst). Jeg ønsker ikke dette som da jeg maksimere et vindu som det tar opp begge skjermene - Dette er ikke det jeg ønsker. Jeg ønsker å kunne ha to maksimert vinduer åpne - én på hver skjerm.

Håper at fornuftig og kortet mitt er XFX 8600GTS 512MB.

Takk

Tom

Min System: #

Prosessor (er):
Intel Q6600
Hovedkort:
MSI P6N SLI V2
RAM-minne:
2GB DDR2 PC6400 Corsair
Graphics Card (s):
XFX Nvidia 8600GTS 512MB
Lydkort:
Integrert 8 Channel
Harddisk (er):
320GB Samsung S-ATA 7200RPM
Optisk stasjon (er):
LG LightScribe
Case / PSU:
Thermaltake Soprano & Toughpower 750W
Cooling:
Stock
Nettverk / Internett:
Trådløst
Skjerm (er):
Samsung SyncMaster 931BW 19 "
Operating System (s):
Windows XP Professional SP3
Old 4 mai 2008, 05:18
Donor Group

Jeg synes du burde være i stand til å endre hvordan skjermer er arrangert i nvidia kontrollpanel, men jeg er usikker på nøyaktig hvor som kortet er et ATI men på min er det valg for hvordan du har duell overvåke jobber, sier jeg bare spille rundt i kontrollrommet pannel til du finner det du leter etter.

Min System: Først OC

Prosessor (er):
Intel E2180@2.85
Hovedkort:
Gigabyte GA-P35-DS3L
RAM-minne:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Graphics Card (s):
Gainward ATI 3850
Lydkort:
om bord
Harddisk (er):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optisk stasjon (er):
Hitachi DVD-ROM GD-2500
Case / PSU:
Corsair VX450
Cooling:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Nettverk / Internett:
ombord / ha 10Meg virgin kabel
Skjerm (er):
Viewsonic Vx922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old 4 mai 2008, 05:53
Donor Group

Sitat:
Originally Posted by thingie2 View Post
Jeg synes du burde være i stand til å endre hvordan skjermer er arrangert i nvidia kontrollpanel, men jeg er usikker på nøyaktig hvor som kortet er et ATI men på min er det valg for hvordan du har duell overvåke jobber, sier jeg bare spille rundt i kontrollrommet pannel til du finner det du leter etter.
Jeg har jaktet runden så mye og det bare er én, klone eller horisontal span (bruker begge skjermene som 1 skjerm og strekke den over både som jeg ikke vil).

De er de nyeste driverne så sikkert det kan ikke en driver problemet kan det?
Old 4 mai 2008, 06:27
Donor Group

Jeg ville ikke tro det var en driver problemet, ettersom det bare er et alternativ til å gjøre det, har driveren du installerte fikk alle statister med den? med ATI kan du laste ned driveren på sin egen, eller driver med "katalysator Control Center" det kan være lignende for nvidia.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.