![]() |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Hei folkens,
Jeg kan ikke utvide skrivebordet til min andre skjerm på min hoved desktop PC. På min laptop, når jeg høyreklikker på skrivebordet og klikk Egenskaper, gå til innstillingene, er det 2 svarte ruter med tallene 1 og 2 i dem representerer bærbar LCD og eksterne TFT. Jeg klikker på nummer 2, og sette en hake i boksen utvide skrivebordet til denne skjermen. Jeg kan ikke gjøre dette på skrivebordet mitt. Det bare ser det som 1 skjerm (begge er plugget inn). Hvis jeg gjør det via nvidia kontrollpanelet deretter den egentlig strekker skrivebordet over 2 (oppgavelinjen kjøres hele nederst). Jeg ønsker ikke dette som da jeg maksimere et vindu som det tar opp begge skjermene - Dette er ikke det jeg ønsker. Jeg ønsker å kunne ha to maksimert vinduer åpne - én på hver skjerm. Håper at fornuftig og kortet mitt er XFX 8600GTS 512MB. Takk Tom Min System: #
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Jeg synes du burde være i stand til å endre hvordan skjermer er arrangert i nvidia kontrollpanel, men jeg er usikker på nøyaktig hvor som kortet er et ATI men på min er det valg for hvordan du har duell overvåke jobber, sier jeg bare spille rundt i kontrollrommet pannel til du finner det du leter etter.
|
|||
|
|||
|
Sitat:
De er de nyeste driverne så sikkert det kan ikke en driver problemet kan det? |
|
|
|||
|
|||
|
Jeg ville ikke tro det var en driver problemet, ettersom det bare er et alternativ til å gjøre det, har driveren du installerte fikk alle statister med den? med ATI kan du laste ned driveren på sin egen, eller driver med "katalysator Control Center" det kan være lignende for nvidia.
|