Utöka Windows Desktop Hej killar,
Jag kan inte förlänga mitt skrivbord till mitt andra bildskärmen på min viktigaste desktop PC. På min laptop, när jag högerklickar på skrivbordet och klicka på Egenskaper, gå till inställningarna, det finns 2 svarta rutor med nummer 1 och 2 i dem företräder bärbar LCD och den externa TFT. Jag klickar på nummer 2, och sätter ett kryss i rutan utöka skrivbordet till denna bildskärm.
Jag kan inte göra det här på mitt skrivbord. Det bara ser det som 1 övervaka (båda är inkopplad). Om jag gör det via nvidia kontrollpanelen så är det faktiskt sträcker skrivbordet över 2 (Aktivitetsfältet löper över hela botten). Jag vill inte ha det här som när jag maximerar ett fönster tar upp båda skärmarna - som inte är vad jag vill. Jag vill kunna ha två maximerat fönster öppna - en på varje skärm.
Hoppas det är logiskt och mitt kort är XFX 8600GTS 512MB.
Tack
Tom
Mitt System: # Processor (s): Intel Q6600 | Moderkort: MSI P6N SLI V2 | RAM Minne: 2GB DDR2 PC6400 Corsair | Grafikkort (s): XFX Nvidia 8600GTS 512MB | Ljudkort: Integrerad 8 Channel | Hårddisk (s): 320GB Samsung S-ATA 7200RPM | Optisk enhet (er): LG Lightscribe | Mål / PSU: Thermaltake Soprano & Toughpower 750W | Kylning: Lager | Nätverk / Internet: Wireless | Monitor (s): Samsung SyncMaster 931BW 19 " | Operating System (s): Windows XP Professional SP3 | |