![]() |
|
| |||
| |||
| Hallo =] Ik heb gelezen rond op de forums over twee beeldschermen en ik vroeg me af of het mogelijk om dat met twee verschillende grafische kaarten op dezelfde pc? zo niet hoe goedkoop zijn kaarten met twee uitgangen? bedankt |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mosts PC zal niet toestaan dat twee gfx kaarten, het zou goedkoper en gemakkelijker om een dubbele output kaart, een kijkje online, ze zijn niet duurder als je niet wilt spelen de nieuwste games. Als u dit doet, de sky is the limit.
| |||
| |||
| ok bedankt, wat zou er gebeuren als ik het probeerde te gebruiken twee grafische kaarten? zou het blazen of iets? haha |
|
| |||
| |||
| Het zou moeilijk zijn om te proberen 2 indien ze niet geschikt. |
|
| |||
| |||
| oke bedankt, ik kom het morgen, dan u voor uw hulp tot nu toe:) |
|
| |||
| |||
| Als je na je moederbord merk / model of pc merk / model i can tell you for sure. |
|
| |||
| |||
| Twee dingen rekening moet worden gehouden bij de besluitvorming over twee beeldschermen en een grafische kaart VGA (Video Graphics Array) Of DVI (Digital Visual Interface). http://en.wikipedia.org/wiki/Video_Graphics_Array http://en.wikipedia.org/wiki/Digital_Visual_Interface DVI is de betere van de twee, maar ook de duurste is de meeste gevallen. |
|
| |||
| |||
| dankzij Dave en kanoakavirus Ik werk met veel DVI op het werk en het echt lijkt beter mijn kaart heeft een VGA-en S-video-uitgang Ik zocht op eBay voor een S-video-naar-VGA-kabel en vond een aantal zou die kabel het lukken? of is het niet verstandig om ze te gebruiken? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Eigenlijk, Dave's een beetje verkeerd hier. Als je niet teveel van een prestatie-vent, kunt u meerdere grafische kaarten - de meeste moederborden hebben slechts een PCI Express-sleuf, maar meerdere PCI-slots in welke grafische kaarten kunnen worden geïnstalleerd. Ze zijn ouder en zal niet goed zijn voor het versnellen van applicaties, maar u kunt meestal installeren nogal wat (tot 4 in sommige moederborden en ervan uitgaande dat er geen andere PCI-apparaten). U kunt ook meer dan een grafische kaart als uw moederbord heeft meer dan een PCI Express-sleuf. Je wordt er niet extra prestaties van de andere kaart (u moet een SLI brug of Crossfire te doen) maar je zal kunnen gebruiken voor beeldschermen. Crossfire ondersteunt multi-monitor, dus twee ATI-kaarten met twee DVI uitgangen in Crossfire kan technisch doen 4 monitoren, maar twee nVidia kaarten in SLI kan alleen maar twee. Merk op dat terwijl XP kunt verschillende stuurprogramma's voor verschillende grafische kaarten, Vista niet. Dus je wilt uitschakelen uw onboard grafische of huidige grafische kaart als je dit doen als u gebruik maakt van Vista en niet gaming: als u gaming, slechts een PCI Express-sleuf en zijn met Vista, kunt u ofwel moeten gaan XP of iets als een Triplehead2Go (dat is relatief duur).
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Ahh, ik helaas vista, maar dat is heel nuttige informatie dank u! zo zal s-video-naar-VGA-werk? |