![]() |
|
| |||
| |||
| Hei =] Jeg har lest rundt på forumet om doble skjermer og jeg lurte på om det mulig å at med to separate grafikkort i samme PC? hvis ikke hvordan billige er kort med to utganger? takk |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mosts PC vil ikke tillate to GFX kort, det ville være billigere og enklere å få en dobbel utgang kort, ta en titt på nettet, er de ikke dyre hvis du ikke ønsker å spille de nyeste spillene. Hvis du gjør det, himmelen er grensen.
| |||
| |||
| ok takk, hva ville skje hvis jeg prøvde å bruke to grafikkort? ville det slag eller noe? haha |
|
| |||
| |||
| Det ville være vanskelig å prøve 2 hvis de ikke passer. |
|
| |||
| |||
| ok takk, jeg vil se den i morgen, enn det du for hjelpen så langt:) |
|
| |||
| |||
| Hvis du legger deg hovedkort Merke / modell eller PC merkevare / modell kan jeg fortelle sikkert. |
|
| |||
| |||
| To ting å ta hensyn til når de bestemmer seg doble skjermer og et grafikkort er VGA (Video Graphics Array) Eller DVI (Digital Visual Interface). http://en.wikipedia.org/wiki/Video_Graphics_Array http://en.wikipedia.org/wiki/Digital_Visual_Interface DVI er bedre av de to, men også de dyreste er de fleste tilfeller. |
|
| |||
| |||
| takket Dave og kanoakavirus Jeg jobber med mange DVI på jobb, og det virkelig synes bedre kortet mitt har en VGA og S-videoutgang Jeg søkte på ebay for en S-video-til-VGA-kabel og fant noen ville de kabelen er nok? eller er det ikke fornuftig å bruke dem? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Egentlig Dave er litt feil her. Hvis du ikke er for mye av ytelsen fyr, kan du bruke flere grafikkort - de fleste hovedkort har bare en PCI Express-spor, men flere PCI slots der grafikkort kan installeres. De pleier å være eldre og vil ikke bli noe bra for akselererende apps, men du kan vanligvis installere ganske mange (opp til 4 i noen hovedkort og forutsatt ingen andre PCI-enheter). Du kan også installere flere grafikkort hvis hovedkortet har flere PCI Express-spor. Du vil ikke få noe ekstra ytelsen til andre kort (du trenger et SLI bro eller Crossfire å gjøre det), men du vil kunne bruke det til syne. Crossfire støtter multi-monitor, slik at to ATI-kort med to DVI-utganger i Crossfire kan teknisk gjøre 4 skjermer, men to nVidia kort i SLI kan bare gjøre to. Notat om at mens XP lar forskjellige drivere for forskjellige grafikkort, Vista ikke. Derfor kan det være lurt å deaktivere onboard grafikk eller gjeldende grafikkort hvis du gjør dette hvis du kjører Vista, og er ikke spilling: hvis du er spill, bare har en PCI Express-spor, og er på Vista, må du enten må gå XP eller få noe sånt som en Triplehead2Go (som er relativt kostbart).
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Ahh, jeg desverre har vista, men det er ganske nyttig informasjon takk! så vil S-Video-til-VGA-arbeid? |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Nye Desktop | Kiehugh | General Hardware Chat | 1 | 16 november 2009 10:00 |
| Har nye skrivebordet | robina80 | General Hardware Chat | 19 | 11 oktober 2008 12:52 |
| Desktop Hjelp? | Session26 | Windows-operativsystemer | 3 | 30 nov 2007 05:53 |
| Desktop | tinkerbell | General Software Chat | 4 | 12 nov 2007 09:28 |
| Window Desktop versus Google Desktop | Ozzi | General Software Chat | 2 | 9 november 2007 12:03 |
| Thread Tools | |
| |