![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hi guys,
Har nogle problemer med min XFX 8600GTS 512MB grafikkort. Nylig (sidste måned måske) er blevet NOISY!! Som i, dumt støjende bliver værre og værre, og på det tidspunkt, det er bare latterligt. Så højt det kan stadig blive hørt (hvis du lytte) over vores Hoover i samme rum! NVIDIA program vil ikke lade mig ændre blæserhastighed, hvis jeg forsøger og trække skyderen, og klik gælder det bare siger, at indstillingerne ikke kunne anvendes, Rivatuner ikke gør noget, og jeg kan ikke tænke på, hvad der ellers til gøre! Fandt den ud tidligere, rengøres alle støv, men det er stadig den samme. Alle fik nogen ideer? Nr. hardware har ændringen siden opbygge blev først bygget næsten et år siden. Skål Tom Mit system: #
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvor gammel er den? Lyder ligesom lejer kunne være gået, tid for en ny fan.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Yea, jeg er enig med Dave, lyder som en bærende er gået, hvis det er inden for garantiperioden kan du sikkert sende det tilbage, der skal erstattes.
| |||
| |||
| Det er mindre end et år gammel - sikkert lejer kan ikke være gået allerede? Hvor lang tid vil det tage at få sorteret hvis den er væk? Fordi det betyder, at jeg derefter ikke har en computer, indtil jeg får det tilbage. |
|
| |||
| |||
| er det muligt for dem at gå så hurtigt, hvis de var mangelfuld, da den blev fremstillet. Med hensyn til hvor lang tid det vil tage, vil variere afhængigt af, hvor travlt XFX er, tage et kig gennem deres hjemmeside, bør det sige et sted, hvor længe du forventes at vente på en RMA resultat. |
|
| |||
| |||
| Talte til dem på telefonen, og tilsyneladende er jeg nødt til at sende den tilbage til hvor jeg fik den, dabs.com, og de vil sende det tilbage til XFX. Men den eneste mulighed fra ising i øjeblikket, er en restitution. |
|
| |||
| |||
| Godt med en restitution, kan du få et kort af samme, eller bedre. Det kunne også være hurtigere som betaling vil sandsynligvis ankomme inden for omkring en uge, og RMA kan tage en måned eller deromkring. |
|
| |||
| |||
| Ja det er, hvad jeg tænker - jeg naturligvis uden en computer, så længe men indtil jeg får penge tilbage og købe et nyt kort. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Store problemer med min Geforce 7300LE Grafikkort | Den Revolver | Grafikkort & Monitors | 2 | 18 marts 2009 11:26 |
| Grafikkort / skærm problemer | Lone500 | Grafikkort & Monitors | 8 | 18 januar 2008 17:02 |
| Problemer med min nye trådløse kort | joshuar | Networking, Modemer & VoIP | 5 | 17 januar 2008 13:55 |
| Spil problemer, mener, at det er grafikkortet | jakobi2006 | Grafikkort & Monitors | 4 | 14th Dec 2007 08:24 |
| Net problemer med de nye lan-kortet | Johno4566 | Networking, Modemer & VoIP | 3 | 8 november 2007 15:29 |
| Thread Tools | |
| |