![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hi guys,
Ottaa ongelmia minun XFX 8600GTS 512MB näytönohjaimen. Viime aikoina (viimeinen kuukausi ehkä) se on ollut niin NOISY! Kuten, stupidly meluisassa pahenee, ja mikä pahinta, ja tällä hetkellä se on vain naurettavaa. Niin kovaa se voi silti tulla kuulluksi (jos kuunnella) yli meidän Hoover vuonna samassa huoneessa! NVIDIA ohjelma ei anna minun vaihtaa tuulettimen nopeus, jos yritän ja vedä liukusäädintä ja sitten soveltaa se vain kertoo, että asetuksia ei voida soveltaa, Rivatuner ei tee mitään, enkä voi ajatella, mitä muuta tehdä! Ottanut sen jo aiemmin, puhdistettu kaikki pöly pois, mutta se on pysynyt samana. Jokainen sai ideoita? Ei laitteisto on muutoksen jälkeen rakentaa ensin rakennettu lähes vuosi sitten. Hurraa Tom My System: #
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kuinka vanha se on? Kuulostaa laakerit voivat olla poissa, aika uuden tuulettimen.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kyllä, olen samaa mieltä Dave, kuulostaa merkitystä on mennyt, jos se on Takuu voit ehkä lähettää sen takaisin tilalleen.
| |||
| |||
| Se on alle vuoden vanha - varmasti laakerit ei voi olla mennyt jo? Kuinka kauan kestää saada LAJITTELE jos se on pois? Koska se tarkoittaa, että sitten ei ole tietokonetta, kunnes saan sen takaisin. |
|
| |||
| |||
| se on mahdollista mennä, että pian, jos ne viallinen, kun se on valmistettu. Kuten siitä, miten kauan se kestää, se voi vaihdella riippuen siitä, miten kiireinen XFX ovat katsoa läpi heidän sivustoaan, se pitäisi sanoa jonnekin, kuinka kauan sinun odotetaan odottaa RMA tulokseen. |
|
| |||
| |||
| Puhui niitä puhelimen ja ilmeisesti olen lähettää sen takaisin, jos minulla on se, dabs.com, ja ne lähettää sen takaisin XFX. Kuitenkin ainoa vaihtoehto saada dabs on tällä hetkellä tukea. |
|
| |||
| |||
| Hyvin tukea, voit saada toinen kortti on sama tai parempi. Se voisi myös olla nopeampi kuin maksu todennäköisesti perillä noin viikon, ja RMA voi kestää kuukauden tai niin. |
|
| |||
| |||
| Joo That's What I'm ajattelu - Olen luonnollisesti ilman tietokonetta näin pitkään, vaikka kunnes saan rahat takaisin ja ostaa uuden kortin. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Big ongelmat Oma Geforce 7300LE Graphics Card | The Revolver | Graphics Cards & Näytöt | 2 | 18th Mar 2009 11:26 |
| Näytönohjain / seurata ongelmia | Lone500 | Graphics Cards & Näytöt | 8 | 18th Jan 2008 17:02 |
| Ongelmia minun uusi langaton kortti | joshuar | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 5 | 17th Jan 2008 13:55 |
| Peliongelmat, uskoa, että se on grafiikkakorttiin | jakobi2006 | Graphics Cards & Näytöt | 4 | 14. Joulukuu 2007 08:24 |
| Verkko-ongelmien kanssa uuden LAN-kortti | Johno4566 | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 3 | 8. marraskuu 2007 15:29 |
| Thread Tools | |
| |