![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hi guys,
Na enkele problemen met mijn XFX 8600GTS 512MB grafische kaart. Recent (laatste maand misschien) is zoveel lawaai! Zoals in, dom luidruchtig maar erger en erger en op het moment dat het is gewoon belachelijk. Zo luid hij kan nog steeds worden gehoord (als je luister) over onze stofzuiger in dezelfde kamer! De Nvidia programma laat me niet de ventilatorsnelheid, als ik het probeer en sleep de schuifregelaar en klik op toepassen gewoon zegt dat de instellingen niet kunnen worden toegepast, RivaTuner doet niks en ik kan niet bedenken wat ik anders moest doen! Nam het eerder, gereinigd al het stof uit, maar het is nog steeds hetzelfde. Iedereen kreeg geen ideeën? Geen hardware heeft verandering sinds het bouwen is voor het eerst gebouwd bijna een jaar geleden. Sante Tom Mijn Systeem: #
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hoe oud is het? Klinkt als de lagers kan worden gegaan, tijd voor een nieuwe fan.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja, ik ben het eens met Dave, klinkt als een invloed heeft, als het binnen de garantie kunt u waarschijnlijk stuur het terug te worden vervangen.
| |||
| |||
| Het is minder dan een jaar oud - zeker lagers niet kan worden gegaan al? Hoe lang zal het duren om gesorteerd als het weg? Want dat betekent dat ik dan niet over een computer totdat ik het terug. |
|
| |||
| |||
| is het mogelijk voor hen te gaan dat binnenkort als ze verkeerde toen het werd vervaardigd. Zoals hoe lang het zal duren, zal variëren afhankelijk van hoe druk XFX bent, neem een kijkje via hun website, het moet ergens zeggen hoe lang u naar verwachting te wachten op een RMA resultaat. |
|
| |||
| |||
| Sprak met hen over de telefoon en blijkbaar moet ik stuur het terug naar waar ik heb het, dabs.com, en ze stuurt hem terug naar XFX. Echter de enige beschikbare optie uit dabs op het moment is een restitutie. |
|
| |||
| |||
| Wel met een restitutie, je zou kunnen krijgen van een andere kaart van hetzelfde, of beter. Het kan ook sneller als betaling zal waarschijnlijk binnen ongeveer een week, en RMA kan een maand of zo. |
|
| |||
| |||
| Ja dat is wat ik denk - ik ben natuurlijk zonder een computer voor die tijd al tot ik het geld terug en koop een nieuwe kaart. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Grote problemen met mijn Geforce 7300LE grafische kaart | De Revolver | Grafische Kaarten & Monitors | 2 | 18 mrt 2009 11:26 |
| Grafische kaart / monitor problemen | Lone500 | Grafische Kaarten & Monitors | 8 | 18 Jan 2008 17:02 |
| Problemen met mijn nieuwe draadloze kaart | joshuar | Netwerken, modems & VoIP | 5 | 17 Jan 2008 13:55 |
| Game problemen, geloven dat het de grafische kaart | jakobi2006 | Grafische Kaarten & Monitors | 4 | 14 dec 2007 08:24 |
| Netwerk problemen met nieuwe LAN-kaart | Johno4566 | Netwerken, modems & VoIP | 3 | 8 Nov 2007 15:29 |
| Thread Tools | |
| |