![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hei folkens,
Har litt problemer med mitt XFX 8600GTS 512MB grafikkort. Nylig (siste måned kanskje) det har vært så NOISY! Som i, stupidly støyende blir verre og verre, og i øyeblikket er det bare latterlig. Så høyt kan den likevel bli hørt (hvis du lytte) over vårt støvsuge i samme rom! NVIDIA programmet lar meg ikke endre vifte hastighet, hvis jeg prøver og dra glidebryteren og klikk gjelder det bare sier at innstillingene kunne ikke brukes, Rivatuner ikke gjøre noe og jeg kan ikke tenke på hva annet å gjøre! Fant det ut tidligere, rengjort alt støvet ut, men det er fortsatt den samme. Alle som har noen ideer? Ingen maskinvare har endringen siden bygge først ble bygget nesten et år siden. Skål Tom Min System: #
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvor gammel er den? Høres ut som lagrene kan bli borte, tid for en ny fan.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det stemmer, jeg er enig med Dave, høres peiling har gått, dersom den er innenfor garantien du kan sikkert sende den tilbake til å bli erstattet.
| |||
| |||
| Det er mindre enn ett år gammel - sikkert lagrene kan ikke være borte allerede? Hvor lang tid tar det å få sortert hvis det bort? Fordi det betyr at jeg da ikke har en datamaskin før jeg får den tilbake. |
|
| |||
| |||
| er det mulig for dem å gå som snart om de var mangelfull da den ble produsert. Som for hvor lang tid dette vil ta, men det vil variere avhengig av hvor travelt XFX er, ta en titt gjennom sitt nettsted, bør det si et sted hvor lenge du er forventet å vente på en RMA resultat. |
|
| |||
| |||
| Snakket til dem på telefonen og tilsynelatende jeg må sende den tilbake til der jeg fikk den, dabs.com, og de vil sende den tilbake til XFX. Men det eneste alternativet tilgjengelig fra dabs i øyeblikket er en tilbakebetaling. |
|
| |||
| |||
| Godt med en tilbakebetaling, vil du kunne få et nytt kort av samme eller bedre. Det kan også være raskere som betaling vil trolig komme innen en uke, og RMA kan ta en måned eller så. |
|
| |||
| |||
| Ja det er det jeg tenker - jeg selvfølgelig uten en datamaskin for lenge om før jeg får pengene tilbake og kjøpe et nytt kort. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Store problemer med mine Geforce 7300LE Grafikkort | Den revolver | Kabinetter & Skjermer | 2 | 18 mars 2009 11:26 |
| Grafikkortet / overvåke problemer | Lone500 | Kabinetter & Skjermer | 8 | 18 januar 2008 17:02 |
| Problemer med min nye trådløse kortet | joshuar | Nettverk, modem og VoIP | 5 | 17 januar 2008 13:55 |
| Spill problemer, tror det er grafikkortet | jakobi2006 | Kabinetter & Skjermer | 4 | 14 desember 2007 08:24 |
| Nettverksproblemer med nye LAN-kort | Johno4566 | Nettverk, modem og VoIP | 3 | 8 nov 2007 15:29 |
| Thread Tools | |
| |