![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olivatko minä löydän näyttösovittimen ja minun tarvitsee vain ostaa uuden. |
|
| |||
| |||
| Ensinnäkin se olisi todennäköisesti teidän tapauksessa ja toiseksi on vanhan rikki? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jos seurata pistokkeiden tuumaa
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| mitään ei ole rikki, mutta minun on informaion noin vaiheet i sitoutuisivat päivittää näyttösovittimen uuteen malliin. Minulla on kannettava tietokone niin i dont tiedä paljoakaan niistä |
|
| |||
| |||
| Avaa tapauksessa purkaa itse, ruuvaa ja vedä vanha kortti pois, korvata uuden kortin ja kiinni ruuveilla takaisin sisään Ja jos haluat muuttaa fontin sitten napsauta vain yksi näistä |
|
| |||
| |||
![]() sinä ovat erittäin helpful. Minä usko saan hwo vaihtaa font nyt ![]() ![]() ave hyvä päivä |
|
| |||
| |||
| Lol hyvä, eivät vain ylilyönti fontit |
|
| |||
| |||
| lol Ok Minä yritän olla. I tryed selvittämään oman lipun, mutta et löydä sitä. mistä olet |
|
| |||
| |||
| englanti, mutta tämä on Vietnamin lippu, i muuttunut, koska ajattelin, että se näytti jäähtyä lol |