![]() |
|
| |||
| |||
| Waren zou ik mijn videokaart en heb ik gewoon nodig voor de aanschaf van een nieuwe. |
|
| |||
| |||
| Allereerst zou het meest waarschijnlijk in uw geval en ten tweede is je oude brak? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Wanneer de monitor pluggen inch
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| nee het is niet gebroken, maar ik moet informaion over de stappen die ik zou ondernemen om de videokaart aan een nieuw model. Ik heb een laptop dus i dont know veel over hen |
|
| |||
| |||
| Open uw geval geloosd jezelf, draai en trek uw oude kaart uit, vervangen door nieuwe kaart en houd de schroeven terug bent En als je wilt veranderen uw lettertype dan klikt u gewoon op een van deze |
|
| |||
| |||
![]() jij zijn zeer nuttig zijn. Ik denk ik hwo aan mijn lettertype nu ![]() ![]() ave een goede dag |
|
| |||
| |||
| Lol goed, gewoon niet overkill de lettertypen |
|
| |||
| |||
| lol Ok ik zal proberen niet te doen. Ik tryed opzoeken uw vlag, maar kon het niet vinden. waar kom je vandaan |
|
| |||
| |||
| Engeland, maar dit is een Vietnam vlag, veranderde ik omdat ik dacht dat het leek cool lol |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Games That Noodzaak van een hoge grafische kaart - Cant find any | ryannathans | PC & Gaming Console | 8 | 14 oktober 2009 15:12 |
| Vindt u niet de juiste driver voor mijn geluidskaart | joreel | Geluid, Speakers & MP3 Spelers | 2 | 22 jun 2009 08:44 |
| Games Can't Find My Graphics Card | hayleybaker22 | Grafische Kaarten & Monitors | 6 | De 2 juni 2009 01:43 |
| Video Card RAM - laptop videokaarten zuigen | elioenai | Grafische Kaarten & Monitors | 3 | 15 mrt 2009 14:49 |
| Ik wil mijn voorraad videokaart en mijn upgrade videokaart toget | demon102 | Grafische Kaarten & Monitors | 3 | De 2 augustus 2008 13:32 |
| Thread Tools | |
| |