![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Relativ af minen har et lille Dell-ejendomsretligt lille desktop, som har plads til en lav profil AGP og en low-profile PCI. Selve systemet er omtrent lige så stor som en Xbox 360. Han ikke gøre mainstream gaming, kun forholdsvis gamle racing-spil, som han normalt kan køre på OK framerates (med en 82865G). Han ønsker at sætte et nyt kort i. Lige nu har jeg på FX 5200 og X1050 som muligheder. Der er en 6200 for omkring $ 60, også, men det er ikke "indbygget" lav-profil, og så ville jeg være lidt bekymret over at få en bøjle og monteringsforskrifter. Den X1050 er langt dyrere (ca. $ 80), mens jeg kan få 5200 til $ 20 eller deromkring. Der er ikke meget af en forskel, er der? Han kører alt på et kort uden T & L, så jeg går ud fra, medmindre hoppe er temmelig høj det er ikke det værd at få X1050. Ikke sikker på om disse gamle kort, så enhver hjælp ville være værdsat.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Overvejer at spec er nødvendige for at køre ældre (år?) Racing spil en 5200 vil gøre pænt. Jeg plejede at eje 256MB AGP version og jeg har aldrig haft nogen problemer kører Kommando og Conquer Zero Hour på det. Takstkravene du citere for X1050 ser meget højt at være ærlig. UK's prispolitik sætter 128MB version på 15 £, hvilket er omkring $ 30 i USA på nuværende valutakurser. Jeg kun nævner det, fordi $ 80 forekommer temmelig dyrt.
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Nvidia FX 5200 Off Screen Issue | JL2008 | Grafikkort & Monitors | 1 | 29. maj 2009 11:29 |
| 5200 til 5300 | mrdaveyk | CPU, bundkort og RAM | 3 | 7 november 2007 01:07 |
| Spil på en 5200 | xactly | PC & Console Gaming | 5 | 27 august 2007 02:50 |
| Multi Monitor ~ Nvidia 5200 | gsan | Grafikkort & Monitors | 7 | 17 august 2007 03:37 |
| Thread Tools | |
| |