![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Relatieve van mij heeft een klein beetje eigen Dell-desktop die is ruimte voor een low-profile AGP en een low-profile PCI. Het systeem zelf is ongeveer zo groot als een Xbox 360. Hij doet geen mainstream gaming, slechts relatief oude race-games, die hij meestal kan draaien op OK framerates (met een 82865G). Hij wil een nieuwe kaart inch Nu heb ik op de FX 5200 en de X1050 als opties. Er is een 6200 voor ongeveer $ 60, ook, maar het is niet "native" laag-profiel en dus was ik een beetje bezorgd over het verkrijgen van een beugel en het aanbrengen ervan. De X1050 is veel duurder (rond de $ 80), terwijl ik kan de 5200 voor $ 20 of zo. Er is niet veel verschil is er? Hij draait alles op een kaart zonder T & L, dus ik neem aan, tenzij de sprong is vrij hoog is het niet waard om de X1050. Niet zeker over deze oude kaarten, dus elke hulp zou worden gewaardeerd.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Gezien de spec benodigd voor oudere (jaren?) Racing games een 5200 zal wel mooi. Ik heb gebruikt om de eigen 256mb AGP versie en ik nog nooit problemen draait Command and Conquer Zero Hour op. De prijsstelling u onder vermelding van voor de X1050 ziet er erg hoog om eerlijk te zijn. UK prijsstelling zet de 128mb versie op 15 pond, dat is rond de $ 30 US tegen de huidige wisselkoersen. Ik noem alleen omdat 80 dollar lijkt nogal duur.