![]() |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Slektning av meg har en liten Dell-proprietære lite skrivebord som har plass til en lav profil AGP og en low-profile PCI. Systemet i seg selv er om lag like stor som en Xbox 360.
Han ikke gjør ordinære spill, bare forholdsvis gammel racing spill som han vanligvis kan kjøre på OK framerates (med 82865G). Han ønsker å sette et nytt kort i. Akkurat nå har jeg vært å se på FX 5200 og X1050 som alternativer. Det er en 6200 for ca $ 60 også, men det er ikke "innebygd" lav-profil og så jeg vil være litt bekymret for å bli en brakett og montere den. The X1050 er mye dyrere (rundt $ 80), mens jeg kan få 5200 for $ 20 eller deromkring. Det er ikke mye av en forskjell, er det? Han kjører alt på et kort uten T & L, så jeg antar med mindre hoppe er ganske høyt det er ikke verdt det å få X1050. Ikke sikker på om disse gamle kort, slik at eventuelle hjelpe ville være verdsatt.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp.
Min System: 日夏子
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Tatt i betraktning spec nødvendig å kjøre eldre (noen år?) Racing spill en 5200 vil gjøre godt. Jeg pleide å eie 256MB AGP-versjonen, og jeg hadde ingen problemer å kjøre kommando og hersk Zero Hour på den.
Prisdetaljer du sitere for X1050 ser svært høyt for å være ærlig. UK priser setter 128MB versjonen på £ 15, som er rundt $ 30 US på dagens valutakurser. Jeg bare nevner dette fordi $ 80 synes temmelig kostbart.
|