![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Anhörig till mig har en liten Dell-äganderättsligt litet skrivbord som har utrymme för en låg profil AGP och en låg profil PCI. Systemet i sig är ungefär lika stor som en Xbox 360. Han gör inte vanliga spel, bara relativt gamla racing-spel som han brukar köra på OK framerates (med en 82865G). Han vill få ett nytt kort i. Just nu har jag har letat på FX 5200 och x1050 som alternativ. Det finns en 6200 för ca $ 60, men det är inte "direkt" låg profil och jag skulle vara lite orolig för att få ett fäste och montering. Den x1050 är mycket dyrare (ca $ 80), medan jag kan få 5200 för $ 20 eller så. Det är inte så stor skillnad är det? Han kör allt på ett kort utan T & L, så jag antar såvida hoppa är ganska hög är det inte värt det att få x1050. Är du osäker på om dessa gamla kort, så någon hjälp skulle uppskattas.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Med tanke på den spec som behövs för att köra äldre (åren?) Löpspel ett 5200 kommer att göra fint. Jag brukade äga 256MB AGP-versionen och jag har aldrig haft några problem att köra Kommando och Conquer Zero Hour på det. Prissättningen du citerar för x1050 ser mycket högt för att vara ärlig. UK prissättning sätter 128MB versionen på £ 15, vilket är runt $ 30 US löpande växelkurser. Jag bara nämner detta eftersom $ 80 verkar vara ganska dyra.