![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej alle, dette er mit første indlæg på hjemmesiden, og jeg kender ikke så meget om computere. Jeg har for nylig købt Oblivion til PC, og jeg kan installere det fint, men når jeg putte i cd og trykke "play" på et lille titel skærm, der popper op, titlen skærmen forsvinder og en få en lille boks i hjørnet , men gerne 3 sekunder jeg få Microsoft fejlmeddelelsen "programmet har fundet en fejl og afsluttes." Jeg læste den post om minimumskrav, men jeg tror, jeg overskrider dem i alle aspekter med måske bortset fra min skærmdriver. Spillet kræver: 512 MB RAM 2,0 GHz Pentium 4 eller tilsvarende PROCESSOR 128 MB DIRECTX3D FORENELIGE DRIVER 8X dvd-rom-drev Jeg prøver at køre det på min laptop, med: 1GB RAM INTEL Centrino MOBILE vurderes ved 2.54 GHZ Mobile Intel (R) 82915GM/GMS/910GML Express Chipset familien, 128MB Dvd-rom-drev Hvis du synes, det er skærmdriveren, er jeg på nogen måde kan opdatere det? se på de krav, dette spil ligner Doom 3, og jeg kunne køre Doom 3 med ingen problemer på denne laptop. Hvad mener du? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du ikke vil være i stand til at køre Oblivion på dit setup, selv om lav. Den "minimumskrav", der er noteret på spil bokse er absolut nødvendige minimum for at få spillet til last. Denne kunstigt udvider markedet for købere, skabe større overskud for beslutningstagere. Det er en meget kynisk forsøg på con'ing folk til at købe produkter. GPU'en du har, er en integreret chipset (som du ikke kan opgradere) er det ikke et særligt kort. Desuden spiser i dit system ram, hvilket betyder, at du har mindre at køre spillet. Spillet har en anden motor til Doom3, det er meget meget grafik og kræver en dedikeret GPU at køre på minimum detaljer / frame rates.
|
| |||
| |||
| Jeg var faktisk i stand til at finde et smuthul, for enhver, der har lignende problemer, der er et websted, der hedder oldblivion.com, og der er download, der giver mulighed for mig til at køre spillet. Det ofrer en masse af de visuelle effekter, men jeg tror, det er det hele værd. |
|
| |||
| |||
| Citat:
Pænt gjort. I'm gonna have en nysgerrig på dette.
__________________ hørt wow er en bedre kontraceptiv derefter piller, ingen vittighed jeg spillede rs for 2-3 år og 2 uger efter jeg stoppede Jeg har mistet min jomfruelighed. -Kanoakavirus |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Opgradering af laptops er også ret svært:)
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Ny Grafikkort - Aktuelle Card = NVIDIA GeForce 6150SE nForce 430 | anaconda1991 | Grafikkort & Monitors | 9 | 5. aug 2009 08:44 |
| Store problemer med min Geforce 7300LE Grafikkort | Den Revolver | Grafikkort & Monitors | 2 | 18 marts 2009 11:26 |
| Problemer med ASUS EN6200TC512 Grafikkort ... desperate efter at få hjælp | I Love Ivan | Grafikkort & Monitors | 3 | 25. sep 2008 09:00 |
| Grafikkort / skærm problemer | Lone500 | Grafikkort & Monitors | 8 | 18 januar 2008 17:02 |
| Game / Grafik problem - Hjælp Please! | Kyle | PC & Console Gaming | 3 | 7 november 2007 14:44 |
| Thread Tools | |
| |