vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Graphics Cards & Näytöt

Register

Peliongelmat, uskoa, että se on grafiikkakorttiin

Reply

Thread Tools
Old 13 joulukuu 2007, 17:01
Uusi Jäsen

Hei kaikki, tämä on minun ensimmäinen viesti sivustosta, enkä tiedä, liian paljon tietokoneita. Olen hiljattain ostanut Oblivion, että PC: tä, ja voin asentaa sen hyvin, mutta kun otetaan cd ja paina "play" on hieman otsikko ikkuna ponnahtaa ylös, otsikko näytön katoaa ja saada vähän ruutuun kulmassa , mutta samalla 3 sekuntia saan microsoft virhesanoma "ohjelma on havainnut virheen, ja tuote on suljettava." Luin post noin vähimmäisvaatimukset, mutta uskon ylitä niitä kaikessa kanssa ehkä lukuun ottamatta minun näytönohjain.

Peli edellyttää:
512 Mb RAM
2,0 GHz Pentium 4 tai vastaava suoritin
128 MB DIRECTX3D-yhteensopiva näytönohjain
8X DVD-ROM DRIVE

Olen yrittänyt käyttää sitä omassa kannettava tietokone, jossa on:
1 Gt RAM-muistia
Intel Centrino MOBILE NIMELLISET AT 2,54 GHz
Mobile Intel (R) 82915GM/GMS/910GML Express Chipset perhe, 128MB
DVD-ROM-asema

jos luulet, että se on näytönohjain, ei ole millään tavalla voin päivittää sen? tarkastelemme vaatimuksia, tämä peli näyttää samanlaisia kuin Doom 3, ja voisin ajaa Doom 3, joilla ei ole ongelmia tämän kannettavan tietokoneen. Mitä mieltä olette?
Old 14 joulukuu 2007, 00:14
Rahoittajien ryhmän

You're aio pystyä suorittamaan Oblivion teidän setup, vaikka alhainen.

The "vähimmäisvaatimuksista", jotka on lueteltu pelit laatikot ovat ehdoton minimi tarpeen saada pelin kuormituksella. Tämä keinotekoisen levenee markkinoilla ostajat, luomalla suurempia voittoja ja päättäjille. Se on hyvin kyyninen yritys con'ing ihmiset ostamaan tuotteita.

The GPU sinulla on integroitu piirisarja (jota ei voi päivittää) ei ole omaa korttia. Se myös syö osaksi järjestelmän RAM-muistia, mikä tarkoittaa, sinulla on vähemmän suorittaa pelin.

Peli on eri moottori Doom3, se on hyvin, hyvin grafiikka intensiivinen ja vaatii erillisen GPU suorittamisen minimiin details / kuvan virkistystaajuuden.

-Kanoakavirus

My System: Zoomy

Processor (s):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Emolevy:
Asus P5K Premium
RAM-muisti:
2GB Dominator 8500
Graphics Card (s):
BFG 8800GT
Äänikortti:
Xfi Extremegamer
Kiintolevy (t):
3.35TB ext varastointi. 2TB int varastointi
Optinen asema (t):
LG GGC H20L
Asia / PSU:
Enermax 720w
Jäähdytys:
AC7
Network / Internet:
Monitor (t):
245B, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32p
Old 14 joulukuu 2007, 07:46
Uusi Jäsen

Olin todella löytää porsaanreikä, että kukaan jolla on samanlaisia ongelmia, siellä on Web-sivuston nimeltä oldblivion.com ja on ladata että voin suorittaa pelin. Se uhrauksia paljon visuaalisia tehosteita, mutta mielestäni se on sen arvoista.
Old 14 joulukuu 2007, 07:56
Rahoittajien ryhmän

Quote:
Originally Posted by jakobi2006 View Post
Olin todella löytää porsaanreikä, että kukaan jolla on samanlaisia ongelmia, siellä on Web-sivuston nimeltä oldblivion.com ja on ladata että voin suorittaa pelin. Se uhrauksia paljon visuaalisia tehosteita, mutta mielestäni se on sen arvoista.
Niinkö?

Nicely tehnyt.

En aio olla utelias siitä.

-Kanoakavirus
Old 14 joulukuu 2007, 08:24
Rahoittajien ryhmän

Päivitys läppäreissä on myös melko vaikea:)

My System: Mukautettu Rakennettu v1.2

Processor (s):
Inter Dual Core E2160@3.02Ghz
Emolevy:
Asus P5PL2-E
RAM-muisti:
2 x 1GB DDR2 533MHz PC4200
Graphics Card (s):
Nvidia Geforce 7600GS 512MB
Äänikortti:
Laivaostoksista
Kiintolevy (t):
Western Digital 160GB Sata kiintolevy
Optinen asema (t):
LG DVD-ROM ja Liteon 20x DVD-RW
Asia / PSU:
Cooler Master asia ja Antec PSU
Jäähdytys:
2x Antec Tuulettimet
Network / Internet:
BT Laajakaista
Monitor (t):
Samsung SyncMaster 931cw 19 "
Operating System (s):
XP Pro, Vista Ultimate, Ubuntu
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.