mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Grafische Kaarten & Monitors

Register

Game problemen, geloven dat het de grafische kaart

Reply

Thread Tools
Old 13 december 2007, 17:01
Nieuw Lid Fractie

Default Game problemen, geloven dat het de grafische kaart

Hallo allemaal, dit is mijn eerste bericht op de site, en ik weet niet te veel over computers. Ik heb onlangs gekocht Oblivion voor de PC, en ik kan installeren prima, maar toen ik in de cd en klik op de "play" op een kleine titel scherm dat verschijnt, de titel van het scherm verdwijnt en je een doosje in de hoek , maar in de 3 seconden als ik de microsoft foutmelding "het programma is een fout opgetreden en moet worden afgesloten." Ik las het bericht over de minimum vereisten, maar ik denk dat ik meer dan ze in elk aspect misschien met uitzondering van mijn video driver.

Het spel vereist:
512 Mb RAM
2,0 GHz Pentium 4 of gelijkwaardige processor
128 MB DIRECTX3D VERENIGBAAR BESTUURDER
8X DVD-ROM DRIVE

Ik probeer om het uit te voeren op mijn laptop, met:
1GB RAM
Intel Centrino Mobile RATED AT 2,54 GHZ
Mobile Intel (R) 82915GM/GMS/910GML Express Chipset familie, 128MB
DVD-ROM DRIVE

Als u denkt dat het de video-driver, is er geen manier waarop ik kan bijwerken? kijken naar de eisen, dit spel ziet er ongeveer als Doom 3, en ik kon lopen Doom 3 zonder problemen op deze laptop. Wat denk je?
Old 14 december 2007, 00:14
Donor Groep

U bent niet gaan om te kunnen draaien Oblivion op uw setup, zelfs op laag.

De "minimumvereisten" die worden vermeld op spelletjes dozen zijn het absolute minimum dat nodig is om het spel te laden. Dit kunstmatig verruimt de markt voor kopers, het creëren van grotere winsten voor de makers. Het is een cynische poging om con'ing mensen in het kopen van producten.

De GPU je hebt is een geïntegreerde chipset (die je niet kunt upgraden) is het niet een speciale kaart. Hij eet ook in uw systeem ram, en je hebt minder zin om het spel.

Het spel heeft een andere motor te Doom3, het is heel erg grafisch-intensieve en vereist een speciale GPU te lopen op blote minimale details / frame rates.

-Kanoakavirus

Mijn Systeem: Zoomy

Processor (s):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Moederbord:
Asus P5K Premium
RAM Geheugen:
2GB Dominator 8500
Graphics Card (s):
BFG 8800GT
Sound Card:
Xfi Extremegamer
Hard Drive (s):
3.35TB ext opslag. Int 2TB opslag
Optische Drive (s):
LG GGC H20L
Case / PSU:
Enermax 720w
Koeling:
AC7
Netwerk / Internet:
Monitor (s):
245 ter, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32P
Old 14 december 2007, 07:46
Nieuw Lid Fractie

Ik was eigenlijk in staat om te zoeken naar een maas in de wet, voor iedereen die met soortgelijke problemen, is er een website genaamd oldblivion.com en er is te downloaden die het mogelijk maakt me om het spel. Het offers veel van de visuele effecten, maar ik denk dat het de moeite waard.
Old 14 december 2007, 07:56
Donor Groep

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jakobi2006 View Post
Ik was eigenlijk in staat om te zoeken naar een maas in de wet, voor iedereen die met soortgelijke problemen, is er een website genaamd oldblivion.com en er is te downloaden die het mogelijk maakt me om het spel. Het offers veel van de visuele effecten, maar ik denk dat het de moeite waard.
Echt?

Mooi gedaan.

Ik heb een grote neus op dat.

-Kanoakavirus
Old 14 december 2007, 08:24
Donor Groep

Opwaarderen laptops zijn ook heel moeilijk:)

Mijn Systeem: Custom Built v1.2

Processor (s):
Inter Dual Core E2160@3.02Ghz
Moederbord:
Asus P5PL2-E
RAM Geheugen:
2 x 1GB DDR2 533MHz PC4200
Graphics Card (s):
Nvidia Geforce 7600GS 512MB
Sound Card:
Onboard
Hard Drive (s):
Western Digital 160GB Sata HDD
Optische Drive (s):
LG DVD-Rom en LiteOn 20x DVD-RW
Case / PSU:
Cooler Master Case and Antec PSU
Koeling:
2x Antec Fans
Netwerk / Internet:
BT Broadband
Monitor (s):
Samsung SyncMaster 931cw 19 "
Operating System (s):
XP Pro, Vista Ultimate, Ubuntu
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Nieuwe grafische kaart - Huidige kaart = NVIDIA GeForce 6150SE nForce 430 anaconda1991 Grafische Kaarten & Monitors 9 De 5 augustus 2009 08:44
Grote problemen met mijn Geforce 7300LE grafische kaart De Revolver Grafische Kaarten & Monitors 2 18 mrt 2009 11:26
Problemen met ASUS EN6200TC512 Graphics Card ... Desperate Voor Hulp I Love Ivan Grafische Kaarten & Monitors 3 25e sep 2008 09:00
Grafische kaart / monitor problemen Lone500 Grafische Kaarten & Monitors 8 18 Jan 2008 17:02
Game / Grafisch probleem - Help Please! Kyle PC & Gaming Console 3 7 nov 2007 14:44
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.