![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hallo allemaal, dit is mijn eerste bericht op de site, en ik weet niet te veel over computers. Ik heb onlangs gekocht Oblivion voor de PC, en ik kan installeren prima, maar toen ik in de cd en klik op de "play" op een kleine titel scherm dat verschijnt, de titel van het scherm verdwijnt en je een doosje in de hoek , maar in de 3 seconden als ik de microsoft foutmelding "het programma is een fout opgetreden en moet worden afgesloten." Ik las het bericht over de minimum vereisten, maar ik denk dat ik meer dan ze in elk aspect misschien met uitzondering van mijn video driver. Het spel vereist: 512 Mb RAM 2,0 GHz Pentium 4 of gelijkwaardige processor 128 MB DIRECTX3D VERENIGBAAR BESTUURDER 8X DVD-ROM DRIVE Ik probeer om het uit te voeren op mijn laptop, met: 1GB RAM Intel Centrino Mobile RATED AT 2,54 GHZ Mobile Intel (R) 82915GM/GMS/910GML Express Chipset familie, 128MB DVD-ROM DRIVE Als u denkt dat het de video-driver, is er geen manier waarop ik kan bijwerken? kijken naar de eisen, dit spel ziet er ongeveer als Doom 3, en ik kon lopen Doom 3 zonder problemen op deze laptop. Wat denk je? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| U bent niet gaan om te kunnen draaien Oblivion op uw setup, zelfs op laag. De "minimumvereisten" die worden vermeld op spelletjes dozen zijn het absolute minimum dat nodig is om het spel te laden. Dit kunstmatig verruimt de markt voor kopers, het creëren van grotere winsten voor de makers. Het is een cynische poging om con'ing mensen in het kopen van producten. De GPU je hebt is een geïntegreerde chipset (die je niet kunt upgraden) is het niet een speciale kaart. Hij eet ook in uw systeem ram, en je hebt minder zin om het spel. Het spel heeft een andere motor te Doom3, het is heel erg grafisch-intensieve en vereist een speciale GPU te lopen op blote minimale details / frame rates.
|
| |||
| |||
| Ik was eigenlijk in staat om te zoeken naar een maas in de wet, voor iedereen die met soortgelijke problemen, is er een website genaamd oldblivion.com en er is te downloaden die het mogelijk maakt me om het spel. Het offers veel van de visuele effecten, maar ik denk dat het de moeite waard. |
|
| |||
| |||
| Citaat:
Mooi gedaan. Ik heb een grote neus op dat.
__________________ gehoord wow is een betere anticonceptionele dan de pil, geen grap i gespeeld rs voor 2-3 jaar en 2 weken nadat ik gestopt Ik verloor mijn maagdelijkheid. -Kanoakavirus |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Opwaarderen laptops zijn ook heel moeilijk:)
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Nieuwe grafische kaart - Huidige kaart = NVIDIA GeForce 6150SE nForce 430 | anaconda1991 | Grafische Kaarten & Monitors | 9 | De 5 augustus 2009 08:44 |
| Grote problemen met mijn Geforce 7300LE grafische kaart | De Revolver | Grafische Kaarten & Monitors | 2 | 18 mrt 2009 11:26 |
| Problemen met ASUS EN6200TC512 Graphics Card ... Desperate Voor Hulp | I Love Ivan | Grafische Kaarten & Monitors | 3 | 25e sep 2008 09:00 |
| Grafische kaart / monitor problemen | Lone500 | Grafische Kaarten & Monitors | 8 | 18 Jan 2008 17:02 |
| Game / Grafisch probleem - Help Please! | Kyle | PC & Gaming Console | 3 | 7 nov 2007 14:44 |
| Thread Tools | |
| |