mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Kabinetter & Skjermer

Register

Spill problemer, tror det er grafikkortet

Reply

Thread Tools
Old 13th Dec 2007, 17:01
New Member Group

Default Spill problemer, tror det er grafikkortet

Hei alle sammen, dette er mitt første innlegg på nettstedet, og jeg vet ikke for mye om datamaskiner. Jeg har nylig kjøpt Oblivion for PC, og jeg kan installere det fint, men når jeg setter i CD og trykke "play" på litt tittel skjermen som kommer opp, tittelen skjermen forsvinner og en får en liten boks i hjørnet , men i like 3 sekunder jeg får Microsoft feilmeldingen "Programmet har oppstått en feil og må lukkes." Jeg leste innlegget om minimumskravene, men jeg tror jeg overgår dem alle aspekter med kanskje unntak av mine skjermdriveren.

Spillet krever:
512 MB RAM
2,0 GHz Pentium 4 eller tilsvarende prosessor
128 MB DIRECTX3D kompatibel driver
8X DVD-ROM-stasjon

Jeg prøver å kjøre det på min bærbare datamaskin, med:
1GB RAM
Intel Centrino MOBILE vurderes som 2,54 GHz
Mobile Intel (R) 82915GM/GMS/910GML Express Chipset familie, 128MB
DVD-ROM-stasjon

hvis du mener det er skjermdriveren, er det noen måte jeg kan oppdatere den? se på kravene, dette spillet ligner på Doom 3, og jeg kunne kjøre Doom 3 uten problemer på denne bærbare. Hva tror du?
Old 14th 2007 des 00:14
Donor Group

Du ikke skal kunne kjøre Oblivion på oppsettet, selv på lav.

The "minimumskravene" som står på spill esker er det absolutte minimum trengs for å få spillet til å laste. Dette kunstig bredere markedet for kjøpere, skape større fortjeneste for beslutningstakere. Det er en svært kynisk forsøk på con'ing folk til å kjøpe produkter.

The GPU du har er en integrert brikkesett (som du ikke kan oppgradere) er det ikke en dedikert kort. Det er også spiser på systemet ram, noe som betyr at du får mindre å kjøre spillet.

Spillet har en annen motor til Doom3 er det svært grafikk og krever en dedikert GPU til å kjøre på minimum details / bildefrekvenser.

-Kanoakavirus

Min System: Zoomy

Prosessor (er):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Hovedkort:
Asus P5K Premium
RAM-minne:
2GB Dominator 8500
Graphics Card (s):
BFG 8800GT
Lydkort:
Xfi Extremegamer
Harddisk (er):
3.35TB ext lagring. 2TB int lagring
Optisk stasjon (er):
LG GGC H20L
Case / PSU:
Enermax 720w
Cooling:
AC7
Nettverk / Internett:
Skjerm (er):
245B, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32P
Old 14th 2007 des 07:46
New Member Group

Jeg var faktisk i stand til å finne et smutthull, for alle som har lignende problemer, er det et nettsted som heter oldblivion.com og det er nedlasting som gjør meg til å kjøre spillet. Det ofrer mye av de visuelle effektene, men jeg tror det er verdt det.
Old 14th 2007 des 07:56
Donor Group

Sitat:
Originally Posted by jakobi2006 View Post
Jeg var faktisk i stand til å finne et smutthull, for alle som har lignende problemer, er det et nettsted som heter oldblivion.com og det er nedlasting som gjør meg til å kjøre spillet. Det ofrer mye av de visuelle effektene, men jeg tror det er verdt det.
Virkelig?

Pent gjort.

Jeg skal ha en nosey på det.

-Kanoakavirus
Old 14th 2007 des 08:24
Donor Group

Oppgradering av bærbare PC-er også ganske vanskelig:)

Min System: Custom Built v1.2

Prosessor (er):
Inter Dual Core E2160@3.02Ghz
Hovedkort:
Asus P5PL2-E
RAM-minne:
2 x 1GB DDR2 533MHz PC4200
Graphics Card (s):
Nvidia Geforce 7600GS 512MB
Lydkort:
Onboard
Harddisk (er):
Western Digital 160GB SATA HDD
Optisk stasjon (er):
LG DVD-ROM og LiteOn 20x DVD-RW
Case / PSU:
Cooler Master Case og Antec PSU
Cooling:
2x Antec Fans
Nettverk / Internett:
BT bredbånd
Skjerm (er):
Samsung SyncMaster 931cw 19 "
Operating System (s):
XP Pro, Vista Ultimate, Ubuntu
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
New Graphics Card - Gjeldende Card = NVIDIA GeForce 6150SE nForce 430 anaconda1991 Kabinetter & Skjermer 9 5 august 2009 08:44
Store problemer med mine Geforce 7300LE Grafikkort Den revolver Kabinetter & Skjermer 2 18 mars 2009 11:26
Problemer med ASUS EN6200TC512 Grafikkort ... Desperate etter hjelp I Love Ivan Kabinetter & Skjermer 3 25. sep 2008 09:00
Grafikkortet / overvåke problemer Lone500 Kabinetter & Skjermer 8 18 januar 2008 17:02
Kamp / Grafikk problem - Hjelp Please! Kyle PC & Console Gaming 3 7 november 2007 14:44
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.