![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Hej alle, når jeg spiller trackmania og gå til belastning spillet Jeg får en besked at sige "Din VIDEO YDEEVNE ikke er fundet, en bænk skal udføres" så jeg trykker ok, spillet skærmen kommer op derefter dissapeares da jeg får en anden besked siger "kunne ikke hente din Graphics Device YDEEVNE. AUTOMATISKE GRAFIK KVALITET KAN UTILSTRAEKKELIG", ikke nogen, der ved, hvordan du kan løse dette problem? Thanx
|
|
|
|||
|
|||
|
Har du nogensinde opdateret drivere til din GPU?
|
|
|
|||
|
|||
|
Hi, thanx for svaret og yeah helt opdateret drivere til grafikken.
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Hvad er grafikkortet?
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "
Mit system: 日夏子
|
|
|
|||
|
|||
|
grafikkortet er et SIS Mirage 3 (sis672 udgaven)
|
|
|
|||
|
|||
|
Tja, at kortet er lige så gammel som Solen, så er du sikker på, at det er et problem, og bare ikke kortet bliver for lavt af specs?
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "
|
|
|
|||
|
|||
|
lol formentlig er at lave sin bare irriterende, hvorfor har et grafikkort, hvis du cant fuldt bruge det
|