![]() |
|
| |||
| |||
| Hoi allemaal, toen ik trackmania spelen en ga voor het laden van het spel krijg ik een bericht zeggend "YOUR VIDEO PERFORMANCE is niet gevonden, een bank zal worden uitgevoerd", dus ik druk op ok, de game scherm komt dan dissapeares dan krijg ik een ander bericht gezegde "Kon niet ophalen van uw grafische apparaat uit. AUTOMATIC GRAPHICS kan worden onvoldoende", heeft iemand weet hoe dit probleem op te lossen? Thanx |
|
| |||
| |||
| Heeft u ooit uw bijgewerkte stuurprogramma's voor uw GPU? |
|
| |||
| |||
| Hoi, thanx voor het antwoord en ja volledig bijgewerkt de stuurprogramma's voor de graphics. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Wat is de grafische kaart?
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| de grafische kaart is een SIS Mirage 3 (sis672 serie) |
|
| |||
| |||
| Nou, die kaart is net zo oud als de Zon, zo bent u er zeker van dat het een probleem en niet alleen de kaart is te laag van de specs?
__________________ "Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " |
|
| |||
| |||
| lol is waarschijnlijk te laag is, zijn alleen maar vervelend, waarom hebben een grafische kaart als u cant volledig gebruiken |