![]() |
|
| |||
| |||
| Hej alla, när jag spelar trackmania och gå att ladda spelet jag ett felmeddelande som säger "Ditt VIDEO resultat har inte funnits, en bänk att göras" så jag trycker på OK, spelet skärmen kommer upp sedan dissapeares då får jag ett meddelande säger "gick inte att hämta Graphics Device PRESTANDA. AUTOMATISKA GRAFIK kvalitet får otillräcklig", gör någon veta hur man rättar till detta problem? Thanx |
|
| |||
| |||
| Har du någonsin uppdaterat drivrutiner för din GPU? |
|
| |||
| |||
| Hej, tack för svaret och ja helt uppdaterade drivrutinerna för grafik. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vad är det för grafikkort?
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| grafikkortet är ett SIS Mirage 3 (sis672 serien) |
|
| |||
| |||
| Tja, det kortet är ungefär lika gammal som solen, så är du säker på att det är ett problem och bara inte kortet är för lågt för specs?
__________________ "Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " |
|
| |||
| |||
| lol antagligen till lågt, det bara irriterande, varför ha ett grafikkort om du skränande fullo använda den |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Spel som behöver en hög grafikadapter - cant find any | ryannathans | PC & Console Gaming | 8 | 14 OKTOBER 2009 15:12 |
| Nytt grafikkort - Aktuella Card = NVIDIA GeForce 6150SE nForce 430 | anaconda1991 | Grafikkort & Skärmar | 9 | 5 august 2009 08:44 |
| Kan inte hitta rätt drivrutin till mitt ljudkort | joreel | Ljud, Högtalare & MP3 Spelare | 2 | 22 juni 2009 08:44 |
| Konstiga Graphics med Spel | Coolyxxx | Grafikkort & Skärmar | 25 | 20:e sep 2008 05:42 |
| Hitta grafikkort | Laura Robertson | Grafikkort & Skärmar | 8 | 21 april 2008 06:11 |
| Thread Tools | |
| |