![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej, Jeg har lige købt en splinterny AMD X2 dual core processor, et helt nyt Geforce 8200a bundkort, en 585 watt Orion strømforsyning og 2 GB af patriot gaming ram. Jeg havde alt dette installeret i går, og da min computer skulle have været opgraderet, er det ikke kører mit spil. Hver gang jeg forsøger at spille spillet, jeg får denne fejlmeddelelse: Opmærksomheden Uden for rækkevidde H: 75.1KHz V: 75.0OHz Hvis nogen kan kaste lidt lys over den situation ville det være meget værdsat. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvad GFX kort har du, fejl tyder det ikke støtte beslutningsforslaget de spil der kører på.
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Power up problem ... noget signal .... CPU fan holder kører på høj hastighed ... | Whitty | General Hardware Chat | 4 | 2 januar 2008 11:52 |
| Signal over for rækkevidde, hjælp mig venligst | slipend | General Software Chat | 6 | 23 november 2007 10:06 |
| Min hi-spec pc kører nogle spil langsomt selv ved lave indstillinger | aidan2007 | PC & Console Gaming | 2 | 17 november 2007 05:52 |
| Need A Top of the Range PC Monitor | Thunderer | Grafikkort & Monitors | 5 | 3 oktober 2007 22:56 |
| Prisinterval | Reuben | General Hardware Chat | 1 | 23 oktober 2006 02:33 |
| Thread Tools | |
| |