![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hoi, Ik kocht een gloednieuwe AMD X2 dual core processor, een gloednieuw Geforce 8200a moederbord, een 585 watt Orion voeding, en 2 optredens van patriot gaming ram. Ik had dit allemaal geïnstalleerd gisteren, en aangezien mijn computer had moeten worden verbeterd, is het niet draait mijn spel. Elke keer als ik probeer het en speel het spel krijg ik deze foutmelding: Aandacht OUT OF RANGE H: 75.1KHz V: 75.0OHz Als iemand zou toch enig licht op de situatie zou het zeer op prijs gesteld. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Wat gfx kaart heb je, fout doet het niet ter ondersteuning van de resolutie dat het spel draait bij.
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Power-up probleem ... geen signaal .... cpu fan blijft draaien op hoge snelheid ... | Whitty | Algemeen Hardware Chat | 4 | De 2 januari 2008 11:52 |
| Signaal over bereik, help me alstublieft | slipend | Algemene programmatuurnoot Chat | 6 | 23 nov 2007 10:06 |
| Mijn Hi-spec pc draait langzaam sommige spellen zelfs op lage instellingen | aidan2007 | PC & Gaming Console | 2 | 17 nov 2007 05:52 |
| Need A top of the range PC Monitor | Donderaar | Grafische Kaarten & Monitors | 5 | 3rd Oct 2007 22:56 |
| Prijs Range | Reuben | Algemeen Hardware Chat | 1 | 23 okt 2006 02:33 |
| Thread Tools | |
| |